اتصال شیشه به ام دی اف یکی از اقداماتی است که امروزه به منظور خلق انواع سازه‌ها در جهت زیباسازی دکوراسیون شرکت، منازل و… انجام می‌گیرد. در حال حاضر، بسیاری از افراد به دنبال استفاده از سازه‌هایی زیبا اما متفاوت هستند که ترکیب شیشه و MDF یکی از این موارد است. تمایل مردم به استفاده از چنین محصولاتی سبب شده تا بسیاری از تولیدی‌های ام دی اف در کشور نیز، از ترکیب این محصولات برای طراحی و ساخت انواع محصولات دکوری، میز و… استفاده کنند. در صورتی که در این زمینه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید در ادامه این مقاله همراه سنتر ام دی اف باشید.

اتصال شیشه به ام دی اف و هرآنچه باید بدانید

در حال حاضر بسیاری از افراد تصور می‌کنند که اتصال شیشه به ام دی افامکان‌پذیر نمی‌باشد. باید گفت این تصور کاملا اشتباه است. بسیاری از افرادی که در زمینه تولید سازه‌های تزئینی فعالیت می‌کنند می‌توانند این کار را به سادگی انجام داده و محصولاتی با کیفیت، زیبا و شیک را تولید و روانه بازار کنند. دانش ساخت چنین محصولاتی که ترکیبی از چوب و شیشه هستند به سرعت در حال پیشرفت است به همین دلیل است که امروزه کارشناسان انواع محصولات دکوری، تزئینی و… که ترکیبی از چوب و شیشه هستند را طراحی می‌کنند و افراد می‌توانند از آنها برای زیباتر کردن فضای منازل، محیط کار و… استفاده نمایند.

متصل نمودن شیشه به ام دی اف
متصل نمودن شیشه به ام دی اف

چگونه می‌توان ام دی اف را به شیشه متصل نمود؟

برای آنکه بتوانید چوب MDF را به شیشه متصل نمایید نیاز است تا بر اساس طرح خود، سایز اتصال مناسب را انتخاب نمایید. انتخاب سایز اتصال می‌تواند با در نظر گرفتن نسبت ارتفاع شیشه به چوب انجام گیرد تا سازه نهایی بدون نقص تولید گردد. هدف از استفاده از پایه اتصال آن است که فاصله مناسب میان شیشه و MDF ایجاد گردد. شما به کمک انتخاب پایه اتصال مناسب می‌توانید ارتفاع شیشه را در صورت تمایل کم یا زیاد کنید. همچنین در صورتی که خود شما در صنعت چوب و شیشه فعالیت دارید با کمی خلاقیت می‌توانید تزئینات و محصولات دکوری بسیار زیبایی را تولید کنید.

بیشتر بخوانید...  بهترین مارک های‌ گلاس ترک

نکته قابل توجه در هنگام انتخاب اتصال‌ها آن است که باید آنها را از میان محصولات با کیفیتی انتخاب کنید که در تولید آنها از متریال درجه یک استفاده شده باشد. این کار سبب می‌شود تا اتصال و در نهایت سازه شما از عمر، استحکام و دوام بسیار بالایی داشته باشد و مشتریان شما نیز بتوانند با اطمینان، بهترین محصول موجود در بازار را خریداری نمایند.

پس از این مرحله، برای آنکه بتوانید شیشه را به mdf را متصل کنید باید روی شیشه یک حفره ایجاد کنید که قطر آن در حدود 10 میلی‌متر است. سپس از طریق این حفره، اتصال میان پایه و شیشه انجام می‌گیرد. در صورتی که خود شما دارای تخصص کافی در این زمینه هستید به راحتی می‌توانید اتصالات لازم را انتخاب کنید. در غیر این صورت می‌توانید با تماس با کارشناسان مجموعه ما، تمامی مشاوره‌های لازم پیش از خرید این اتصالات را دریافت کنید.

انواع اتصالات ام دی اف کدام است؟

همانطور که مشاهده کردید، انتخاب بهترین روش اتصال ام دی اف، نیاز به انتخاب اتصالات مناسب دارد. تمامی اشخاصی که به طور تخصصی در زمینه اتصال شیشه به ام دی اف فعالیت دارند به طور کامل با انواع اتصالات آشنایی دارند. این محصولات با استفاده از متریال درجه یک تولید شده‌اند که سبب شده تا مقاومت و استحکام زیادی را به سازه‌های تولید شده ببخشند.

اتصالاتی که به منظور متصل نمودن شیشه به چوب مورد استفاده قرار می‌گیرند از تنوع زیادی برخوردار هستند که هر یک از آنها دارای کارایی و ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشند. به همین دلیل است که آشنایی با آنها و انتخاب بهترین نوع اتصالات از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه شما را با انواع این اتصالات آشنا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید...  پرفروش ترین رنگ ام دی اف

رایج‌ترین اتصالات ام دی اف در بازار شامل موارد زیر می‌باشند:

  1. دم چلچله
  2. الیت
  3. بیسکوییتی
  4. دوبل چوبی

لازم به ذکر است هریک از این اتصالات دارای کاربری مشخص هستند و می‌بایست در موقعیت مناسب از آنها استفاده نمود. برای مثال، اتصالات دوبل چوبی، نوعی از اتصالات دائمی هستند که از عمر و دوام زیادی برخوردار می‌باشند. البته لازم به ذکر است از این محصول تنها می‌توان در موقعیت‌های خاص استفاده نمود.

در مورد اتصالات شیشه باید گفت این محصولات نیز از تنوع زیادی برخوردار هستند. این اتصالات از دوام و استحکام بسیار زیادی برخوردار هستند از این رو برای طراحی سازه‌های مختلف بسیار مناسب می‌باشند. همانند اتصالات ام دی اف، این محصولات نیز هریک دارای کاربری و ویژگی‌هایی خاص هستند. انواع اتصالات شیشه عبارتند از:

  1. اتصالات شیشه به چوب
  2. بست آتاژور
  3. فلنچ شیشه
  4. بست شیشه ناخنی
  5. بست آینه فلزی
  6. بست اره‌ای

در صورتی که در زمینه طراحی و تولید محصولات چوبی فعالیت می‌کنید قطعا نیاز است تا با تمامی این محصولات و مشخصات آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید همواره محصولات با کیفیتی را انتخاب نمایید. برای آنکه بتوانید سازه‌هایی مقاوم را نیز برای مشتریان خود تولید کنید قطعا نیاز دارید تا با کاربری این اتصالات آشنا باشید. در صورتی که در این زمینه اطلاعات کافی ندارید جای نگرانی نیست. کافیست تا به منظور دریافت مشاوره با کارشناسان ما در سنتر ام دی اف تماس حاصل نمایید.

جالب است بدانید علاوه بر شیشه، اتصال ام دی اف به فلز نیز می‌تواند به کارشناسانی که در این صنعت مشغول فعالیت هستند کمک کند تا طرح‌هایی چشم‌نواز و خلاقانه را تولید و روانه بازار نمایند.

بیشتر بخوانید...  خرید ام دی اف سفید ارزان

کلام آخر

در این مقاله از سنتر ام دی اف شما را با روش اتصال شیشه به ام دی اف آشنا ساختیم. امروزه به کمک این روش، محصولات دکوری و تزئینی بسیار زیادی طراحی، تولید و روانه بازار می‌شوند که افراد خوش ذوق تمایل دارند از آنها برای طراحی دکوراسیون محیط کار یا فضای منزل خود استفاده نمایند. در صورتی که شما در زمینه تولید محصولات چوبی فعالیت می‌کنید و قصد دارید انواع اتصالات لازم به منظور متصل نمودن MDF به شیشه را خریداری کنید می‌توانید به منظور اطلاع از قیمت روز این محصولات با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *