ام دی اف طرح سنگ یکی از محصولات پر فروش و پر کاربرد در بازار ورق‌های ام دی اف است که احتمالا با طرح آن آشنایی دارید. این ورق، دارای طرح‌های طبیعی سنگ بوده به طوری که تا زمانی که آن را لمس نکنید متوجه چوبی بودن آن نخواهید شد. از این محصولات به دلیل زیبایی خیره‌کننده‌ای که دارند عمدتا در فضاهایی نظیر آشپزخانه، روی اپن یا طرح کابینت استفاده می‌شود. در صورتی که تمایل به خرید این محصولات را دارید توصیه می‌کنیم در ادامه این مقاله همراه سنتر ام دی اف باشید.

آشنایی با ام دی اف طرح سنگ

اگر سری به منازل نوساز یا بازسازی شده زده باشید احتمالا کابینت‌هایی با طرح سنگ توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. این محصولات که با نام ام دی اف طرح سنگ شناخته می‌شوند یکی از پر کاربردترین انواع ورق ام دی اف هستند که امروزه در بازار به فروش می‌رسند. دلیل این امر را باید زیبایی چشم‌نواز آن و همچنین کیفیت و قیمت بسیار مناسب آن دانست. طرح این محصولات به قدری زیبا و طبیعی است به طوری که تا زمانی که به آن ضربه نزنید، متوجه نخواهید شد که این تنها یک طرح است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

MDF طرح سنگ چیست؟

همانطور که می‌دانید محصولات ام دی اف امروزه در بازار ایران طرفداران بسیار زیادی دارند به طوری که در بسیاری از صنایع از جمله تولید مبلمان و تخت، طراحی دکوراسیون و… از آنها به وفور استفاده می‌شود. یکی از محصولات بسیار زیبا که امروزه با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شده است MDF طرح سنگ نام دارد. شاید برای شما سوال باشد که این محصول چیست و چه کاربردی دارد؟ ممکن است گاهی اوقات در منازل یا سایر مکان‌ها، کابینت‌هایی را مشاهده کنید که دارای طرح سنگی هستند. با نزدیک شدن به این کابینت‌ها و لمس کردن و ضربه زدن به آن بلافاصله متوجه می‌شوید که این محصولات از چوب هستند و خبری از استفاده سنگ واقعی نیست. این محصولات همان ورق‌های MDF هستند که با روکش ملامینه تولید و روانه بازار می‌شوند.

بیشتر بخوانید...  آخرین قیمت ورق ام دی اف خام ۱۶ میل

این محصولات با طرح و رنگ سنگ‌های مختلفی طراحی و تولید می‌گردند اما زیباترین طرح این محصولات، شامل طرح سنگ مرمر است. این ورق‌ها به قدری طبیعی و زیبا طراحی شده‌اند که تنها با ضربه زدن و لمس آنها می‌توانید متوجه شوید که غیر سنگی هستند. ورق ام دی اف طرح سنگ قیمت بسیار مناسبی دارد و به دلیل جلوه زیبایی که به فضا می‌بخشد به یکی از محصولات بسیار کاربرد در طراحی دکوراسیون منزل، به ویژه فضای آشپزخانه تبدیل شده است. نکته قابل توجه در مورد این محصولات تنوع طرح و رنگ آنها می‌باشد از این رو این اطمینان وجود دارد که پاسخگوی نیاز و سلیقه مشتریان خواهد بود. استفاده از این ورق‌ها در کنار تنوع طرح و رنگ، مزایای زیادی دارد که در بخش بعدی به آن اشاره خواهیم کرد.

استفاده از MDF طرح سنگ چه مزایایی دارد؟

در گذشته استفاده از انواع سنگ در تولید کابینت یا دکوراسیون منازل بسیار رایج بود به طوری که افرادی که علاقه زیادی به محصولات سنگی داشتند حتما از یکی از طرح‌های سنگ موجود در طراحی منازل یا محل کار استفاده می‌کردند. استفاده از سنگ در تولید کابینت در کنار طرح زیبای خود، دارای معایبی بود که سبب شده تا استفاده از آن به طور کامل منسوخ شود. بالا بودن وزن سنگ به ویژه در ابعاد بزرگ، قیمت بسیار بالا و عدم تنوع طرح از جمله مواردی بودند که سبب تا این محصولات جای خود را در بازار به محصولاتی با قیمت مناسب، وزن سبک و تنوع طرح و رنگ بالا بدهند.

بیشتر بخوانید...  رنگ بندی ام دی اف تیسان | سفارش آنلاین و عمده 1403

قیمت صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ در مقایسه با سنگ طبیعی و مصنوعی بسیار مناسب‌تر است به همین دلیل، بسیاری از کسانی که تمایل به استفاده از نمای سنگ در طراحی دکوراسیون آشپزخانه و کابینت دارند به سراغ این محصولات می‌روند چرا که هزینه نهایی برای آنها بسیار مناسب خواهد بود. از دیگر مزایای استفاده از این نوع از ورق‌های MDF همانطور که گفته شد بالا بودن تنوع طرح و رنگ این محصولات است. تفاوتی ندارد که آشپزخانه یا محل پذیرایی منزلتان از چه طرح و رنگی برخوردار است. شما با کمی گشت و گذار در میان طرح‌های متنوع این محصولات، می‌توانید ورقی را انتخاب کنید که بیشترین هارمونی را با دکوراسیون محل زندگی شما داشته باشد. خبر خوب این است که شما می‌‌توانید از ورق ام دی اف سفید در کنار ورق‌های طرح سنگ استفاده کنید چرا که این محصولات کاملا از نظر طرح و رنگ با یکدیگر هماهنگ هستند و زیبایی بی‌نظیری به فضا خواهند بخشید.

تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که پس از نصب ورق با طرح سنگ، می‌بایست توسط شخصی که نصب کابینت را بر عهده دارد آب‌بندی شود. این کار از نفوذ مایعات به مغز ورق جلوگیری می‌کند. به این ترتیب، شما تا سال‌ها می‌توانید کابینت‌هایی با طرح زیبا، چشم‌نواز و براق در آشپزخانه منزل خود داشته باشید.

ورق ام دی اف طرح سنگ
ورق ام دی اف طرح سنگ


قیمت ام دی اف طرح سنگ در بازار

یکی از سوالاتی که مشتریان این محصولات در ابتدای امر می‌پرسند در مورد قیمت این محصولات است. همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره شد، قیمت این نوع از ورق‌های ام دی اف، تقریبا با ام دی اف‌های ساده و چوبی در بازار یکسان است بنابراین انتخاب و خرید این محصولات کاملا به سلیقه شخصی شما باز می‌گردد. در صورتی که قصد خرید این نوع از ورق های MDF را دارید در ابتدا می‌بایست از ابعاد، طرح و رنگ مورد نظر خود و غیره اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بخوانید...  نقاشی روی چوب ام دی اف

کلام آخر

در این مقاله از سنتر ام دی اف در مورد ام دی اف طرح سنگ و مزایای آن صحبت کردیم. این محصولات به دلیل تنوع طرح و رنگی بالا، کاملا می‌توانند با هر دکوراسیونی مورد استفاده قرار گیرند. خبر خوب این است که در مقایسه با سنگ طبیعی یا مصنوعی، قیمت این محصولات بسیار به صرفه و مناسب است از این رو اگر قصد دارید فضای آشپزخانه و دکوراسیون منزل شما شیک به نظر برسد کافیست به منظور اطلاع از قیمت ام دی اف هایگلاس طرح سنگ و خرید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *