داشتن خانه ای با هارمونی و چیدمان خاصی از دکوراسیون آرزوی اکثر خانم های باسلیقه است. مشاهدۀ کاتالوگ انواع رنگ بندی ورق ام دی اف برای محقق کردن این رؤیا کمک شایان توجهی به خلق این تصویر ذهنی می نماید.

با اطلاعاتی جهت اجرا نمودن هارمونی در خانه با مطالب زیر همراه ما باشید.

انواع رنگ بندی ورق ام دی اف

با پیشرفت صنعت چوب در تمام دنیا کابینت های چوبی و فلزی جای خود را به کابینت های با جنس ام دی اف داده است. برای پوشش سلایق مختلف انواع رنگ بندی ورق ام دی اف در بازار وجود دارد.

استفاده از ام دی اف در صنایع چوبی، محدود به حوزۀ کابینت سازی نیست. امروزه کاربرد ام دی اف در اکثر تولیدات چوبی همانند مبلمان، سرویس ناهارخوری، کنسول میز توالت، سرویس خواب و حتّی اثاثیۀ شرکت ها و ادارات دیده می شود. 

هر کسی با توجه به سلیقه و کسب و کار متفاوت خود نیاز به تولیدات چوبی با رنگ های چوبی و غیرچوبی در محیط زندگی و محل کار خود دارد. چوب ام دی اف با دارا بودن خاصیت رنگ پذیری در صنایع چوب طیف گسترده ای از رنگ های فانتزی را هم در برمی گیرد.

با توجه به علاقۀ کودکان به شخصیت های کارتونی و رنگ های شاد، اتاق خواب آن ها را توسط سرویس خواب، میز تحریر، آباژور، لوستر و کمد می توان به رنگ دلخواه درآورد.

بیشتر بخوانید...  از کجا ام دی اف بخرم؟

جوانان با سلایق مختلف و حتّی زوج های جوان برای محیط کار و زندگی خود می توانند لوازم چوبی با شکل و رنگ دلخواه را تهیه نمایند.

پرفروش ترین رنگ ام دی اف
پرفروش ترین رنگ ام دی اف

پرطرفدارترین رنگ کابینت آشپزخانه

استفاده از کابینت ام دی اف در سرتاسر دنیا با رشد روزافزون همراه است. پرفروش ترین رنگ ام دی اف در هر بازۀ زمانی متفاوت است. ولی آنچه اهمیت داشته دامنۀ وسیع رنگ های این ورق چوبی است.

اگر بگوییم این رنگ ها شامل گسترۀ طیف مرئی از بنفش و نارنجی تا نیلی و سرخ بوده، اغراق نکرده ایم.

اگر آشپزخانه ای با فضای کوچک دارید انتخاب کابینت با رنگ روشن و نور مناسب راهکار مناسبی برای بزرگتر دیده شدن فضا است.

انتخاب کابینت آشپزخانه از میان رنگ بندی ام دی اف براق نیز می تواند گزینۀ دیگری برای بزرگتر دیده شدن فضا باشد. این قضیه به معنای کوچک دیده شدن فضا با استفاده از رنگ های مات نیست، بلکه می‌توان گفت درخشندگی رنگ های روشن و براق عاملی برای بزرگتر دیده شدن فضا است.

رنگ های مدرن و کلاسیک برای کابینت آشپزخانه

قابلیت بالای ام دی اف برای استفاده از انواع رنگ ها و روکش ها تنوع زیادی در انتخاب ظاهر این چوب برای خریداران فراهم آورده است.

برای ایجاد ظاهری مدرن در آشپزخانه انتخاب رنگ را از کاتالوگ رنگ های فانتزی انجام دهید. اگر آشپزخانه ای لاکچری می خواهید؛ با ورق ام دی اف انتخاب شده جهت کابینت آشپزخانه، ساخت میز و صندلی ناهارخوری همرنگ کابینت ها را نیز سفارش دهید.

با انتخاب رنگ از کاتالوگ رنگ بندی کابینت ام دی اف مات با ظاهر و رنگ چوب، آشپزخانه ای به سبک سنتی و کلاسیک طراحی نمایید.

بیشتر بخوانید...  ام دی اف سینکرونایز چیست؟

تأثیر ام دی اف سفید یا مشکی در آشپزخانه

در آشپزخانۀ بزرگ استفاده از ام دی اف مشکی کاربردی بوده، ولی برای ایجاد تضادی چشمگیر، استفاده از رنگ روشن کنار آن را پیشنهاد می نماییم.

رنگ ام دی اف سفید مشکی ترکیب بسیار شیکی بوده که در آشپزخانه ای با مساحت معمولی مناسب است. ام دی اف سفید فضا را تمیز و آرامش بخش می نماید ولی فضای کاملاً سفید حالت سردی به محیط می دهد. به همین خاطر ترکیب رنگ سفید با رنگ های گرم، ترکیب مناسب تری خواهد بود.

کلام آخر

خانه محیط آرامش است و رنگ و چیدمان لوازم خانه به خصوص برای خانم ها اهمیت ویژه ای دارند.

انواع رنگ بندی ورق ام دی اف امکان کنتراست و هماهنگی بیشتر رنگ های کابینت و سایر لوازم چوبی را فراهم کرده تا دکوراسیونی با سلیقۀ خود داشته باشیم.

گروه بازرگانی سنتر ام دی اف با دارا بودن کاتالوگ و محصولات تمامی کد رنگ های موجود ام دی اف، انتخابی با خیال آسوده را برایتان فراهم می نماید. شما می توانید همین حالا با مشاورین ما در تماس مستقیم باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *