امروزه ورق های ام دی اف زیادی با ضخامت های متفاوت در بازار موجود هستند که هر کدام برای موارد خاصی کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرند.
حال یکی از ورق های پرکاربرد و پرفروش در بازار، ورق ام دی اف خام ۱۶ میل است که جزو ضخامت های بالا به حساب می آید و می توان از آن برای کارهایی که نیاز به مقاومت بالا دارند، استفاده کرد.
حال شما مشتری عزیز اگر قصد خرید این ورق را دارید و می خواهید از قیمت ورق ام دی اف خام ۱۶ میل، اطلاع پیدا کنید، همراه ما باشید.

 

ورق ام دی اف خام ۱۶ میل و کاربردهای آن

ورق ام دی اف (MDF) خام با ضخامت ۱۶ میلیمتر یکی از ورق های پرکاربرد است که در صنعت مبلمان، طراحی داخلی، ساخت برخی لوازم و غیره استفاده می‌ شود.
یکی از مزیت‌ های اصلی این ورق، قوت و استحکام آن است. این ضخامت متوسط به ورق اجازه می‌ دهد تا مقاومت لازم را در برابر فشار، خمش و خراش‌ ها داشته باشد، که آن را برای استفاده در برنامه‌ هایی که نیاز به مقاومت و پایداری بالا دارند، مناسب می‌ سازد.
ورق ام دی اف خام ۱۶ میل، همچنین دارای سطحی صاف و یکنواخت است که برای فرآیندهای تزئینی مانند رنگ‌ آمیزی، روکش و لمینیت کاربرد دارد. این ویژگی‌ ها به آن امکان می‌ دهد تا به راحتی و با دقت بالا در پروژه‌های دکوراسیون و طراحی داخلی مورد استفاده قرار گیرد.
پس به طور کلی می توان گفت این ورق به دلیل ویژگی هایی که دارد، دارای طرفداران زیادی بوده و در خیلی از پروژه ها از آن استفاده می شود.

بیشتر بخوانید...  قیمت ورق ام دی اف ۸ میل رنگی | خرید عمده {1403}

 

لیست قیمت ورق ام دی اف خام ۱۶ میل

قیمت ام دی اف خام ۱۶ میل به موارد مختلفی بستگی دارد، به عنوان مثال اینکه این ورق را از چه برندی خریداری کنید، می تواند قیمت را تحت تاثیر قرار دهد چون قطعا برندهای معتبر و شناخته شده دارای قیمت بالاتری هستند.
مورد دیگری که می تواند بر قیمت این ورق تاثیر گذار باشد، طرح و رنگ آن است، به عنوان مثال قیمت ورق ام دی اف 16 میل سفید با دیگر رنگ ها و طرح های این ورق تفاوت دارد.
علاوه بر این موارد گزینه های دیگری مثل ابعاد ورق و مکان خرید آن نیز بر قیمت تاثیر گذار است اما به طور کلی این ورق به علت ضخامت بالا دارای قیمت بیشتری نسبت به بعضی ورق های دیگر است، مثلا قیمت این ورق با قیمت ورق ام دی اف خام 8 میل یکسان نمی باشد.
حال شما می توانید برای اطلاع پیدا کردن از قیمت ورق های ام دی اف مختلف با ما تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت ورق ام دی اف خام ۱۶ میل

خرید ورق ام دی اف خام ۱۶ میل از کارخانه

اگر قصد خرید ورق ام دی اف خام ۱۶ میل را دارید و می خواهید از کیفیت و قیمت آن خاطر جمع باشید، کافی است خرید خود را از مجموعه سنتر ام دی اف انجام دهید.
مجموعه ما در زمینه فروش انواع ورق های ام دی اف فعالیت می کند که شما می‌ توانید هر نوع ورق ام دی افی را که می خواهید در رنگ و طرح های متنوع در فروشگاه ما پیدا کرده و خریداری نمایید.
ما در فروشگاه خود، کیفیت ورق ها را به مشتریان تضمین می دهیم و تاکنون مشتریان زیادی از خرید خود رضایت داشته اند، حال شما هم می توانید در فروشگاه ما خریدی بدون نقص و لذت بخش را تجربه نمایید و نگرانی بابت کیفیت ورق ها نداشته باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *