برای خرید انواع نئوپان رنگی لازم است به طور کامل در مورد ابعاد ورق نئوپان رنگی، اطلاعات کسب نمایید که در این مقاله از مجموعه سنتر ام دی اف، به این موضوع به طور جامع خواهیم پرداخت.

ورق نئوپان رنگی یکی از پرکاربردترین انواع ورق های چوبی است که از خرده چوب، چسب و رزین ساخته می شود. این ورق ها به دلیل قیمت مناسب، استحکام و مقاومت نسبتاً بالا، در صنایع مختلف از جمله وسایل های دکوری منازل، قفسه، دکوراسیون داخلی و… کاربرد دارند. از این رو خرید و فروش عمده نئوپان رنگی نسبت به سایر ورق های چوبی برای بسیاری از سازنده های وسایل های چوبی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. اما موردی که باید در هنگام خرید این ورق ها بسیار به آن دقت نمایید، قیمت و ابعاد ورق نئوپان می باشد که در ادامه به بررسی این دو می پردازیم.

مشخصات انواع ورق نئوپان رنگی

مشخصات انواع ورق نئوپان رنگی

ورق های نئوپان رنگی در انواع مختلف با رنگ ها و طرح های متنوع تولید می شوند. این ورق ها از نظر کیفیت و قیمت نیز با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از مشخصات ورق های نئوپان رنگی عبارتند از:

بیشتر بخوانید...  معتبرترین نمایندگی فرامید چهاردانگه

به طور کلی می توان گفت، تفاوت در مشخصات نئوپان رنگی به روکش به کاربرده شده در تولید آنها بستگی دارد.

بررسی قیمت و ابعاد ورق نئوپان رنگی

ابعاد ورق نئوپان رنگی با توجه به نوع کاربرد و نیاز مشتری متفاوت است. در حال حاضر، رایج ترین ابعاد ورق نئوپان رنگی به شرح زیر می باشد:

قیمت ورق نئوپان رنگی با توجه به عوامل مختلفی از جمله نوع ورق، کیفیت ورق، ابعاد ورق و رنگ ورق متفاوت است. به طور کلی، قیمت ورق های نئوپان رنگی نسبت به ورق های ام دی اف رنگی کمتر می باشد.

تنوع بسیار بالا نئوپان رنگی در چهاردانگه

چهاردانگه یکی از بهترین مراکز فروش عمده انواع MDF، نئوپان خام و رنگی، روکش و سایر محصولات چوبی می باشد. به روزترین و با کیفیت ترین ورق های چوبی را می توانید در این منطقه مشاهده نمایید. علاوه بر این موارد تنوع بالا و قیمت مناسب تر نئوپان رنگی و سایر ورق ها از دیگر مواردی است که می توان در چهاردانگه به آن دسترسی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید...  کاتالوگ رنگ هایگلاس پاک چوب + مرکز خرید عمده

خرید و فروش نئوپان در تهران

خرید و فروش نئوپان در تهران

ورق های نئوپان رنگی را می توان از فروشگاه های مختلف عرضه کننده محصولات چوبی خریداری کرد. همچنین، برخی از تولیدکنندگان ورق های نئوپان رنگی، امکان خرید و فروش نئوپان در تهران و سایر شهرهای کشورمان، به صورت آنلاین را نیز برای مشتریان فراهم کرده اند.

بهترین مرکز فروش عمده نئوپان رنگی در سال 1402

نمایندگی ما، سنتر ام دی اف، با بیش از 20 سال سابقه در زمینه فروش محصولات چوبی، انواع ورق نئوپان رنگی را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت یا تماس با کارشناسان ما، اطلاعات بیشتر در مورد انواع ورق نئوپان رنگی و نحوه خرید آن کسب کنید.

قیمت ورق نئوپان رنگی در نمایندگی ما با توجه به نوع ورق، کیفیت ورق، ابعاد ورق و رنگ ورق متفاوت است. برای اطلاع از قیمت دقیق ورق نئوپان رنگی، لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه سنتر ام دی اف امکان خرید آنلاین، اطلاع از قیمت دقیق و روز (چه قصد خرید داشته باشید و چه نه) و کسب اطلاعات از ابعاد ورق نئوپان رنگی را برای تمامی افراد فراهم نموده است.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *