ورق پلی گلاس یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف است که به دلیل استحکام بالا، سبکی، براقیت و شفافیت بالایی که دارد، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار به خود اختصاص دهد. ابعاد ورق پلی گلاس، در اندازه استاندارد و بین المللی 122*183 است که این ابعاد به راحتی در بازار یافت می شود. ورق پلی گلاس در ابعاد دیگری هم عرضه بازار می شود که در این مقاله، به بررسی ابعاد و مشخصات فنی ورق پلی گلاس خواهیم پرداخت. همچنین، قیمت‌ها و روش خرید این محصول را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

اندازه ورق پلی گلاس

ورق پلی گلاس قابلیت تهیه در ابعاد سفارشی را نیز دارد. مشتریان می‌توانند به تولیدکننده یا فروشنده خود اقدام نموده و ابعاد مورد نیاز خود را برای دریافت ورق پلی گلاس سفارش دهند. البته تمام ابعاد آن در هر فروشگاهی موجود نیست و شما باید در این صورت به نمایندگی های مراجعه نمایید که تمام ابعاد تولیدی این ورق را دارند.

ورق پلی گلاس به دلیل کاربرد فراوانی که در دکوراسیون منزل و آشپزخانه دارد، در سایز های متفاوتی تولید می شود. همچنین طیف رنگی این ورق بسیار متنوع می باشد که همین امر کاربرد آن در صنایع گوناگون را چندین برابر کرده است.

 

ابعاد ورق پلی گلاس

ابعاد ورق پلی گلاس در اندازه های مختلفی در بازار موجود است. این ابعاد بسته به نیازهای کاربران و نوع استفاده متغیر می باشد. ورق پلی گلاس در ابعاد استاندارد 122 در 183سانتی‌متر تولید و عرضه بازار می‌شود. به ورق های پلی گلاس در ابعاد استاندارد، ورق کامل پلی گلاس می گویند. یکی از پراستفاده ترین ورق های پلی گلاس در کارگاه های نجاری و تولیدی، ابعاد 122*183 آن می باشد. همچنین این ورق در سایزهای بزرگ تر هم تولید شده اما به سختی پیدا می شود. ورق های کوچک تر از اندازه استاندارد آن به صورت زیر می باشد:

بیشتر بخوانید...  خرید ام دی اف 3 میل هایگلاس

 

به روزترین قیمت ورق پلی گلاس

قیمت ورق پلی گلاس بستگی به ابعاد، ضخامت و کیفیت محصول دارد. قیمت هر ورق به صورت متر مربع محاسبه می‌شود. مراکز زیادی در فروش این ورق به صورت پالتی فعالیت دارند که برای خرید ارزان و عمده ورق پلی گلاس توصیه می کنیم که پالت های پلی گلاس را مستقیم از کارخانه خریداری کنید. با این نحوه ی خرید، شما در واقع واسطه های موجود را حذف کرده و می توانید این ورق را به قیمت تولیدی خریداری کنید. لطفاً برای اطلاعات دقیق تر درباره قیمت‌ها، به سایت ما، سنتر ام دی اف، مراجعه نمایید.

 

خرید ورق پلی گلاس با قیمت کارخانه

 

خرید ورق پلی گلاس با قیمت کارخانه

مجموعه centermdf با هدف مقرون به صرفه شدن قیمت ورق های چوبی، واسطه ها را حذف کرده و قیمت تولیدی کارخانه را در اختیار شما قرار خواهد داد. متنوع ترین رنگ و ابعاد ورق پلی گلاس را می توانید از مجموعه ما تهیه نمایید. از مزایای خرید از بازرگانی سنتر ام دی اف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شما نیز می‌توانید همین امروز اقدام به خرید ورق پلی گلاس از سایت ما نمایید. به ما بپیوندید و از مزایای خرید از ما بهره ببرید.

برای اطلاعات دقیق‌تر درباره ابعاد و قیمت ورق پلی گلاس، لطفاً با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *