در واقع ام دی اف خام شبیه به چوب بوده ولی ضرر چوب را به همراه ندارد، امروزه استفاده از ام دی اف خام روز به روز در حال افزایش است به گونه ای که در بسیاری از وسایل مانند کابینت، تخت، کمد و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. در پاسخ ام دی اف خام چیست باید گفت نوعی فرآورده چوبی می باشد که از روش خشک تولید و بعد از آن روکش دار می شود. دلیل روکش دار کردن ام دی اف برای افزایش مقاومت ام دی اف است که رایج ترین نوع از این روکش ها ملامینه می باشد.

ام دی اف خام چیست؟

ام دی اف خام چیست؟ ام دی اف خام در مقابل چوب طبیعی دارای رگه شکاف و گره نبوده و ساختار یکنواختی دارد. ام دی اف خام مانند دیگر ورق های چوبی خواص مشابه و حتی برتری دارد، به طور مثال سطح صاف و متراکم، قیمت مناسب، ظاهر، خواص فیزیکی و مکانیکی بالا و بسیار موارد دیگر که باعث شده نجاران به کار با ورق ام دی اف خام روی آورند.

ام دی اف خام رنگ شده

یکی از پرفروش ترین ام دی اف خام رنگ شده، با رنگ پلی اورتان است که نسبت به مدل های چوبی قیمت مناسب تری دارد. از نظر کیفیت می توان گفت با توجه به تراکم بیشتر ام دی اف خام نسبت به ام دی اف معمولی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. برای تعریف ام دی اف خام چیست باید گفت رنگ های مورد استفاده از جنس پلی اورتان و پلی استر زیبایی خاصی به ام دی اف بخشیده و مقاومت آن را افزایش می دهد. ام دی اف خام تنوع رنگی گسترده ای دارد و از رنگ های مختلفی مانند رنگ روغنی، رنگ فوری و اکریلیک استفاده می شود. ام دی اف خام رنگ شده مناسب کابینت های آشپزخانه بوده و با وجود تنوع بالا به آشپزخانه زیبایی خاصی می بخشد.

بیشتر بخوانید...  نمونه رنگ های ام دی اف ایزوفام + دانلود جدیدترین کاتالوگ

رنگ آمیزی ام دی اف خام برای محافظت و زیبا شدنش بسیار مهم و ضروری است. قبل از رنگ آمیزی ام دی اف خام باید سطح آن کاملا بتونه شود و رنگی که از آن استفاده می کنید مانند یک پوشش عمل کند تا بافت چوب دیده نشود.

ورق ام دی اف خام
ورق ام دی اف خام

ام دی اف خام 20 میل

ام دی اف خام 20 میل جزء ام دی اف هایی با ضخامت بالا محسوب می شود و به همین دلیل نسبت به سایر ام دی اف ها قیمت بالا تری نیز دارد، علاوه بر مورد ذکر شده از مقاومت بالاتری نسبت به دیگر ام دی اف ها برخوردار است. این دسته از ورق های ام دی اف دارای مزایایی چون پایداری در برابر فشرده شدن، وزن کم، قابلیت ابزار خواری و غیره دارد.

ام دی اف خام چیست در واقع در تولید ورق های ام دی اف از هر نوعی که باشند استاندارد های خاصی را باید مد نظر داشته باشید که با توجه به آن ها ابعاد ورق های ام دی اف شکل می گیرد، ابعاد ورقه های ام دی اف در واقع یکی از مواردی است که در قیمت نهایی محصول تاثیر گذار است.

قیمت ورق ام دی اف خام 16 میل

این نوع از ورق های ام دی اف هم جزو ورق های با ضخامت بالا بوده و به گونه ای ساخته شده اند که در اثر ضربه های محکم یا تحمل وزن زیاد دچار آسیپ پذیری نمی شوند و می توان به کاربرد آن ها در ساخت صندلی های سنگین وزن، سرویس خواب، پایه مبل و غیره اشاره کرد. بیشتر ورق های ام دی اف 16 میل با روکش های مختلف ساخته می شوند و دارای طرح های زیادی هستند که در منازل و ادارات مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید...  قیمت ام دی اف ۳ میل دورو | راهنمای خرید آنلاین

برای توضیح ام دی اف خام چیست می توان در مورد ورق ام دی اف 16 میل با توجه به کیفیت و کاربردی بودن آن دارای مقاومت و استحکام بالایی است و به همین دلیل از قیمت نسبتا بالایی هم برخوردار می باشد که می توانید برای اطلاع از قیمت ها از طریق فروشگاه اینترنتی ورق ام دی اف از خرید اینترنتی انجام داده و قیمت ها و تخفیفات ویژه نیز برخوردار شوید.

خرید ام دی اف خام
خرید ام دی اف خام

فروش ام دی اف خام در تهران

ورق های ام دی اف خام انواع مختلفی دارد که تفاوت آن ها در فرآیند تولید است، شکل ظاهری این ورق ها بسیار شبیه به چوب هستند. کاربرد ورق ام دی اف خام بسیار زیاد است و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، با توجه به نوسان های اقتصادی کشور نمی توان یک نرخ ثابت و معین را برای ورق ام دی اف در نظر گرفت و عوامل زیادی در قیمت نهایی ورق ام دی اف خام تاثیر گذار است. یکی از عوامل مهم نحوه تولید است که تاثیر مستقیم بر روی ورق ام دی اف دارد. برای تعریف ام دی اف خام چیست باید گفت در صورتی که مواد اولیه آن چوب نرم یا باگاس نیشکر باشد با توجه به کیفیت ساخت بهتری که دارد قیمت بیشتری را هم در بر می گیرد.

هر چه سطح ام دی اف یکنواخت باشد چون می تواند در مورد ماشینکاری قرار گیرد قیمت بالاتری خواهد داشت، در صورتی که قابلیت سمباده زنی و جرم یکنواخت داشته باشد بر روی قیمت ورق ام دی اف خام رابطه مستقیمی دارد.

بیشتر بخوانید...  ام دی اف طرح سنگ

فروش ام دی اف خام از گونه خدماتی است که با توجه به نیاز مشتری و بازار ارائه می شود. تمام تلاش تولیید کننده گان ام دی اف خام با کیفیت و مورد نیاز خریداران، با قیمت مناسب از برند های معتبر است. برای ثبت سفارش و فروش ام دی اف خام طبق درخواست مشتری با ابعاد و ضخامت های مختلف صورت می گیرد. یکی از معتبر ترین مرکز های فروش ام دی اف، نمایندگی سنتر ام دی اف است که می توانید با مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *