کابینت‌های آشپزخانه یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون داخلی هستند. آنها علاوه بر اینکه باید از استحکام و دوام کافی برخوردار باشند، باید از نظر زیبایی نیز مورد پسند باشند. ام دی اف هایگلاس یکی از متریال‌های پرکاربرد برای ساخت کابینت آشپزخانه است که مزایای بسیاری دارد. خیلی از افراد برایشان سوال است که چرا از ام دی اف هایگلاس برای کابینت استفاده می کنیم؟ مطمئنم با مطالعه این مطلب، پاسخ سوالتان را دریافت خواهید کرد، پس همراه ما باشید.

مزایای استفاده از ام دی اف هایگلاس برای کابینت آشپزخانه

ابتدا شما را با مزایای ام دی اف هایگلاس برای کابینت آشنا خوهیم کرد:

معایب استفاده از ام دی اف هایگلاس برای کابینت آشپزخانه

هایگلاس براق هم مانند تمامی اوراق چوبی دارای معایبی هستند که از جمله ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیشتر بخوانید...  خرید ام دی اف سفید ارزان

چرا از ام دی اف هایگلاس برای کابینت استفاده کنیم؟

با خواندن ویژگی های ورق هایگلاس در پیش تر، کاملاً متوجه شده اید که مزایای این ورق از معایب آن بیشتر است، اما با این حال نمی توان در پاسخ به سوال چرا از ام دی اف هایگلاس برای کابینت استفاده کنیم؟ گفت که این ورق نسبت به ام دی اف بهتر است! هایگلاس سطحی صاف و صیقلی دارد و بسیار براق می باشد، اما خیلی از افرا براقیت را دوست ندارند. هایگلاس قیمت بالاتری از ام دی اف دارد، از این رو برای افرادی که بودجه کمی دارند، مناسب نمی باشند. هایگلاس لکه پذیری بالایی دارد و این مورد برای خیلی از خانواده ها خوشایند نیست و ام دی اف را به هایگلاس ترجیح می دهند. همچنین مقاومت این ورق به قطع بالاتر از ام دی اف می باشد و در عین حال مدرن تر و دارای طرح و رنگ های جدیدی است و به این دلایل طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در آخر می توان گفت انتخاب ام دی اف یا هایگلاس برای کابینت بستگی به سلایق و علایق شما دارد.

ام دی اف هایگلاس برای کابینت

مقایسه قیمت ورق هایگلاس ایرانی/ خارجی

قیمت ورق هایگلاس بسته به عوامل مختلفی مانند برند، کیفیت، ابعاد، رنگ، طرح و کشور سازنده متفاوت است. اما به طور کلی، قیمت ورق هایگلاس خارجی بالاتر از ورق هایگلاس ایرانی می باشد. جهت اطلاع از قیمت دقیق و روز ورق های هایگلاس بهتر است به نمایندگی های فروش آن مراجعه نمایید.

خرید عمده ام دی اف هایگلاس براق با قیمت کارخانه

اگر قصد خرید عمده ام دی اف هایگلاس را دارید، می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر خریداری کنید. نمایندگی‌های معتبر، محصولات باکیفیت و قیمت مناسب را ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید...  انواع صفحه کابینت ضد آب

زمان خرید هایگلاس حتما نکات گفته شده در زیر را رعایت کنید:

ما، نمایندگی سنتر ام دی اف، در انتخاب متریال مناسب با بودجه و سلیقه برای کابینت آشپزخانه تان در کنارتان هستیم. نگران قیمت ها در مجموعه ما نباشید، محصولات با قیمت تولیدی کارخانه به فروش می رسند. همچنین برای پاسخ به سوال هایتان مانند این سوال که چرا از ام دی اف هایگلاس برای کابینت استفاده کنیم؟ و استعلام قیمت ورق های چوبی می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *