امروزه از ورق های ام دی اف برای کمد سازی، مبل سازی و سایر وسایل چوبی استفاده می‌کنند. در پاسخ به این سوال که ام دی اف واناچای چیست باید گفت: یکی از معروف ترین برند تایلندی که‌ در زمینه تولید ورق ام دی اف فعالیت بسزایی دارد و بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر در مورد این ورق mdf اطلاعات کسب کنید.

ام دی اف واناچای چیست؟

ام دی اف واناچای چیست؟ این ورق ها از استحکام بالایی برخوردار بوده و کیفیت بی نظیری دارند، خاص بودن این برند بدلیل قرار گرفتن در یکی از سرسبزترین مناطق تایلند است که به دلیل استفاده از چوب تأیید شده از منابع پایدار باعث شده به عنوان یک شرکت مسؤلیت پذیر در برابر محیط زیست شناخته شود، این نوع چوب به مراتب از سایر ورق های ام دی اف بهتر است چرا که امکان نفوذ آب را از بین برده و مقاومت آن را دو چندان می‌کند.

ام دی اف واناچای چیست؟

قیمت ورق ام دی اف واناچای چقدر است؟

معمولا هر محصول یا برند خارجی با توجه به پیچیدگی و مشکلات وارد شدن به داخل کشور با اندک افزایشی روبرو خواهند شد. عواملی وجود دارد که در قیمت نهایی این ورق ها نیز تاثیر گذار است مانند نحوه خرید، مرکز خرید، تعداد روکش، ضخامت ورق ام دی اف و غیره.
ام دی اف واناچای ترک از با کیفیت ترین و شناخته شده ترین برند ام دی اف است، با توجه به گذشت زمان، پیشرفت و گسترش تجهیزات یکی از قطب های ام دی اف خاورميانه در بخش تولید به شمار می‌رود که مشتریان خاص خود را دارد. عوامل مختلفی در قیمت گذاری ام دی اف دخیل هستند، در تولید این محصول از مواد اولیه مختلفی استفاده شده که هرچه کیفیت آن مرغوب تر و بهتر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.
برای تهیه ام دی اف واناچای بهترین گزینه مراجعه به نمایندگی آن است چرا که ممکن است با نام و برند این محصول مراکز دیگر، ام دی اف بی کیفیتی را با هزینه بالایی به فروش برسانند. برای راحت بودن خیال مصرف کننده از نظر اورجینال بودن اصل ام دی اف واناچای و نوعی تضمین اصالت کالا بهتر است به نمایندگی رفته و خریدی راحت با قیمتی مطلوب انجام دهید.

بیشتر بخوانید...  از کجا ام دی اف بخرم؟

معتبرترین نمایندگی ام دی اف واناچای

برای شناخت بهتر ورق های ام دی اف واناچای بهترین گزینه حضور داشتن در یکی از برترین نمایندگی ها در زمینه فروش، مجموعه سنتر ام دی اف است. مجموعه ما در زمینه فروش ام دی اف فعالیت بی نظیری دارد چرا که بهترین mdf ها را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می کنیم.
مجموعه ما وارد کننده ام دی اف واناچای به طور مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای با قیمتی باورنکردنی از کشور تایلند است. پس می توانید با خیالی راحت از سنتر ام دی اف خریدی به صرفه و مطمئن انجام دهید.

معتبرترین نمایندگی ام دی اف واناچای

جمع بندی

در این محتوا با ام دی اف واناچای آشنا شدید که در خط تولید بهترین محصولات را به ارمغان می آورد و از این پس می‌توانید خریدی مطمئن از این محصول با رنگ، روکش، طرح و ابعاد مختلف را از نمایندگی سنتر ام دی اف انجام دهید.

سوالات متداول شما

ام دی اف واناچای دارای چه ضخامت هایی است؟
این محصول معمولا به صورت خام بوده و در ضخامت های 16 میل و 3 میل وارد بازار ایران می‌شود.
ویژگی های ورق ام دی اف واناچای چیست؟
مغز این ام دی اف از واناچای تایلند است، ضد رطوبت بوده و در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *