یکی از پرکاربردترین محصولات در صنعت چوب که به صورت خام و رنگی تولید شده و وارد کشور می شوند انواع ورق ام دی اف 3 میل هستند که در کارخانه های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ورق های 3 میل با توجه به تنوع بالایی که دارند بسیار کاربردی بوده و برای کابینت سازی، خودرو و صنایع دستی نیز مورد استفاده قرار می گیرند این نوع ورق ها مدل های متفاوتی دارد که در ادامه نیز بیشتر با آن آشنا می شوید.

انواع ورق ام دی اف 3 میل

انواع ورق ام دی اف 3 میل

نوعی تخته فیبر با چگالی متوسط که با محیط سازگار بوده و از هیچ تنه درختی استفاده نشده است، همچنین شباهت زیادی به نئوپان دارد ورقه ام دی اف 3 میل یک فرآورده چوبی قدرتمند است. انواع ورق ام دی اف 3 میل از نظر ظاهری تفاوت هایی دارند و مهمترین مورد صاف و یکنواخت بودن این محصول است که در متریال های چوبی مانند تخت، کفپوش، کابینت و غیره استفاده می شود. انواع ورق 3 میل طبق سفارشات مصرف کننده عرضه می شود اما نوع استاندارد آن با عرض 183 است و طول متغییر دارد که به صورت خام و روکش شده به فروش می رسد.

ورق 3 میل پرینتی

ورق های 3 میل پرینتی در بازار به عنوان یک نوع از پر مصرف ترین ورق ها شناخته شده که به صورت پرینت کردن لایه رنگ روی مغز ام دی اف خام تولید می شود، این محصولات را فقط در رنگ های ساده ای مانند سفید می توان تولید کرد با این وجود 90 درصد مصرف کننده ها از رنگ سفید ام دی اف 3 میل استفاده می کنند، شرکت هایی در زمینه تولید ورق 3 میل فعالیت دارند که این محصول را با کیفیتی بالا و قیمتی متفاوت به بازار عرضه می کنند. یکی از مزیت های ورق 3 میل پرینتی در روکش آن است که امکان جدا شدن لایه رویی از مغز در تولیدات وجود ندارد از این رو نوع پرینتی از روکش شده مناسب تر است.

بیشتر بخوانید...  قیمت ورق ام دی اف 16 میل رنگی

ورق 3 میل کاغذی

این نوع ورق ها به معنی کاغذی بودن نیست بلکه روکش رویی و روی کار مورد توجه است که از ورق های بسیار نازکی استفاده می شود، معمولا به صورت روکش های تک رنگ عرضه شده که به عنوان نوعی ورق خیلی کلاسیک از ورق های ام دی اف 3 میل شناخته می شود، از این رو هر گاه ورق ام دی اف کاغذی به گوشتان خورد باید بدانید که همان ورق 3 میل خام کاغذی است که مورد استفاده مشتریان قرار می گیرد.

قیمت ورق 3 میل پرینتی

خرید پرفروش ترین ورق سه میل از بازرگانی سنتر

امروزه در بازار خرید و فروش شاهد افزایش قیمت و نوسانات ام دی اف هستید از این رو برای خرید ورق 3 میل با قیمت مناسب و کیفیت بالا بهترین روش مراجعه به سایت های اینترنتی می باشد چرا که قیمت ام دی اف 3 میل نسبت به دیگر محصولات در رده خود مناسب تر است. برای خریدی راحت و مطمئن مجموعه سنتر ام دی اف را به شما پیشنهاد می کنیم که در زمینه فروش عمده اوراق چوبی فعالیت دارند.
مشتريان عزیز می توانند برای اطلاع از قیمت و موجودی انواع ام دی اف و محصول مورد نظر خود از طریق تماس با کارشناسان مجموعه یا ثبت سفارش به صورت آنلاین ام دی اف مورد نظر خود را خریداری کنند.

جمع بندی

تمامی محصولات ام دی اف به صورت خام وارد کشور شده و توسط برخی شرکت های مربوطه به این کار در داخل کشور روکش می شوند، انواع ورق ام دی اف 3 میل نیز از این دسته هستند که با توجه به تنوع رنگ و طرح هایی که دارد بسیار کاربردی بوده و مورد استفاده افراد قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید...  بهترین دانسیته ام دی اف

سوالات متداول شما

انواع ورق ام دی اف 3 میل را چگونه می توان تهیه کرد؟
با مجموعه سنتر ام دی اف نگران خرید انواع ورق ام دی اف 3 میل نباشید چرا که بدون حضور در محل به صورت آنلاین می توانید این محصولات را تهیه و خریداری کنید.
قیمت هر ورق ام دی اف 3 میل چقدر است؟
به دلیل نوسانات قیمت در بازار بهترین روش تماس با کارشناسان مجموعه است که می توانید از قیمت های جدید مطلع شده و آگاهانه خرید کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *