بهترین مارک ام دی اف هایگلاس در بازار شلوغ حال حاضر به راحتی قابل تشخیص نیست و خریداران بدون تجربه قبلی نمی توانند انتخاب خوبی داشته باشند. اما در صورتی که برای خرید ام دی اف هایگلاس از کارشناسان متخصص مجموعه سنتر مشاوره تخصصی دریافت کنید، ضمن آشنایی با انواع هایگلاس به راحتی می توانید از میان تنوع بالای محصولات بهترین را برای رفع نیاز خود تهیه نمایید.

ام دی اف هایگلاس چیست؟

ام دی اف به تخته فیبر گفته می‌ شود که متریال اصلی آن را خرده های چوب، چسب رزین و مواد افزودنی دیگر تشکیل می ‌دهند. این مواد پس از ترکیب شدن با یکدیگر تحت شرایط گرمای زیاد و با فشار پرس می شوند، تا ورق های ام دی اف تولید گردد.

اما برای اینکه مقاومت ورق های ام دی اف تولید شده را بالاتر ببرند،سطح آنها را با متریال های مختلف پوشش می دهند که یکی از پوشش های بسیار جذاب، با دوام و زیبا، هایگلاس است. در پاسخ به این سوال که ام دی اف هایگلاس چیست؟ باید بگوییم در واقع پس از آماده شدن ورق ام دی اف بر روی روکش های ملامینه، یک لایه پلکسی گلاس که یک نوع پلیمر از نوع پلی کربنات شفاف است قرار می گیرد. این ماده حدود ۵ برابر نسبت به شیشه هم ضخامت، مقاوم تر است.

قرار گرفتن لایه پلکسی گلاس بر روی ورق های ام دی اف موجب می ‌شود تا ام دی اف های بسیار زیبا و مدرن با ظاهری خیره کننده تولید شود که نسبت به روکش های دیگر مقاومت بالاتری در برابر رطوبت و حرارت دارند. البته اگر بهترین مارک ام دی اف هایگلاس را تهیه کنید، تا سال‌های طولانی می توانید از آن با خیال راحت استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید...  بهترین نوع ام دی اف برای تخت خواب چیست؟
انواع ورق هایگلاس
انواع ورق هایگلاس

مزایای استفاده از انواع هایگلاس

انواع ورق های هایگلاس از لحاظ شکل ظاهری و همچنین ضخامت پوشش قرار گرفته بر سطح ورق ام دی اف به بازار ارائه می گردد که کیفیت آنها متناسب با کارخانجات تولید کننده فرق می کند. به همین جهت نیاز است که انواع هایگلاس را به طور کامل بشناسید و پس از آگاه شدن از مزایای آن، اقدام به تهیه ام دی اف هایگلاس کنید.

در حال حاضر انواع ورق هایگلاس که در بازار ارائه می گردد، به صورت هایگلاس طرح دار، هایگلاس ساده و هایگلاس اکلیلی ارائه می شود. اما هر کدام از این ورق ها مزیت های زیادی نسبت به ام دی اف های معمولی دارند که در صورت انتخاب بهترین مارک ام دی اف هایگلاس می توانید از دوام و ماندگاری آن اطمینان کافی به دست آورید. در ادامه به صورت مختصر به آنها می پردازیم:

درخشان و براق بودن سطح ورق

به دلیل براق بودن سطح ورق ها نور بازتاب خوبی داشته؛ به همین جهت بهترین انتخاب ام دی اف، برای آشپزخانه های کوچک است؛ چرا که عمق بیشتری به آشپزخانه می دهد.

دوام و استحکام بالا

دوام و استحکام این ورق ها در برابر شرایط مختلف زیاد بوده و از طول عمر بالایی برخوردار هستند.

داشتن طرح های متنوع و زیبا

این ورق های ام دی اف از طرح های بسیار جذاب و خاص و رنگ بندی های براق برخوردارند که هر فرد با سلیقه خود می تواند آنها را انتخاب کند.

ظاهری جذاب و مدرن

ظاهر شیشه ای و براق این ام دی اف ها با طراحی های مدرن و ساده هماهنگ است؛ به همین جهت می ‌توانید یک محیط تأثیر برانگیز داشته باشید.

بیشتر بخوانید...  تفاوت لترون و نئوپان چیست؟ مزایا + معایب + کاربرد

مقاومت در برابر رطوبت

صفحه پلکسی گلاس مقاومت بسیار زیادی در برابر آب و رطوبت دارد؛ چرا که ضخامت آن بالا است و به هیچ عنوان آب از این رویه نفوذ نمی کند.

معرفی بهترین مارک ام دی اف هایگلاس بازار ایران

شناخت ورق های ام دی اف و سایر مشتقات آن کمک می کند، تا محصولی مناسب و باکیفیت تهیه کنید. اما پیدا کردن بهترین مارک ام دی اف هایگلاس در بازار شلوغ حال حاضر بسیار پیچیده است.

از آنجایی که اطلاعات زیادی در مورد تولید کنندگان ورق های ام دی اف در بازار وجود ندارد، بهتر است از کارشناسان متخصص و حرفه ای مراکز فروش مشاوره های تخصصی دریافت کنید. چرا که در میان این برندهای متنوع انتخاب مناسب ترین نوع ام دی اف هایگلاس اهمیت بیشتری پیدا می کند.

در حال حاضر در بازار ایران مارک های وارداتی و مارک های تولید داخل ارائه می گردد که هر کدام از مزیت ها و ویژگی های خاصی برخوردار هستند. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما خریداران عمده، به معرفی بهترین مارک ام دی اف هایگلاس تولید داخل و برندهای وارداتی می پردازیم.

معروف ترین برندهای ام دی اف هایگلاس ایرانی:

معرفی برترین برند های ام دی اف هایگلاس خارجی:

هایگلاس ای جی تی AGT

این برند محصول کشور ترکیه است، ورق هایگلاس با ضخامت ۱۶ میلیمتر و با تعداد رنگ ۳۸ عدد عدد را تولید می کند، به عنوان یکی از بهترین برندهای موجود در بازار ایران شناخته می شود، چرا که ظاهری بسیار زیبا دارد.

بیشتر بخوانید...  آخرین قیمت ورق ام دی اف خام ۱۶ میل

هایگلاس یلدیز YILDIZ

جزء برندهای مطرح کشور ترکیه است که محصولاتی مرغوب و باکیفیت را تولید می کند، یکی از پرفروش ترین ام دی اف های هایگلاس در بازار ایران بوده و از ویژگی های خاص آن نداشتن لب پریدگی در هنگام برش و کمبود ضایعات آن است.

هایگلاس پانوتک PANNOTECH

پانوتک از برندهای معتبر آلمانی است که در طرح و رنگبندی های متنوع تولید می شود، از ویژگی‌های خاص این برند استفاده نکردن از هرگونه مواد شیمیایی در روکش های هایگلاس است.

خرید ام دی اف هایگلاس
خرید ام دی اف هایگلاس

خرید ام دی اف هایگلاس با قیمت مناسب از مجموعه سنتر

ورق های ام دی اف هایگلاس کاربردهای بسیار زیادی دارند و به دلیل جذابیت زیاد در فضاهای مختلف می توان آنها را به کار برد. به همین دلیل حجم خرید ام دی اف هایگلاس مرغوب و با کیفیت، زیاد است. به همین سبب پیدا کردن یک مجموعه معتبر که شرایط خوبی برای خرید ورق ام دی اف در نظر گرفته ضرورت پیدا می کند.

مجموعه سنتر یکی از معتبرترین مراکز فعال در زمینه عرضه و فروش انواع ورق ام دی اف است، در حال حاضر بهترین مارک ام دی اف هایگلاس را با توجه به بودجه و ویژگی های مد نظر هر خریدار ارائه می دهد. در واقع کارشناسان این مجموعه یک برند را به عنوان بهترین معرفی نمی‌کنند، بلکه متناسب با شرایط و نیاز هر پروژه بهترین محصول را ارائه می دهند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *