امروزه ورق های هایگلاس به دلیل زیبایی، در صنعت کابینت سازی و موارد دیگر، زیاد مورد استفاده قرار می‌ گیرند، حال خیلی از افراد هنگام خرید این ورق با این سوال که بهترین ورق هایگلاس ایرانی کدام است و یا تفاوت های گلاس ترک و ایرانی در چه مواردی است، مواجه می شوند.

اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید و می خواهید از این ورق فوق‌العاده استفاده کنید، خواندن این مطلب می تواند به سوالات شما پاسخ دهد.

 

بهترین ورق هایگلاس ایرانی کدام است؟

از آنجایی که برندهای مختلفی در زمینه تولید ورق های هایگلاس وجود دارند، شاید تصمیم گیری برای انتخاب یکی از آنها مشکل باشد، برای همین نیاز است شما اطلاعاتی در مورد بهترین ورق داشته باشید تا بتوانید تشخیص دهید بهترین ورق هایگلاس ایرانی کدام است؟

یکی از ویژگی های مهم ورق درجه یک این بوده که در برابر نور خورشید، مقاومت خوبی دارد و رنگ آن تغییر نکرده و مثل روز اول می باشد.

ویژگی بعدی مقاومت بالای ورق در برابر ضربه بوده و با کوچکترین ضربه دچار ترک و آسیب نمی شود.

در کنار موارد بالا یک ورق خوب و درجه یک، در برابر رطوبت مقاوم است و با رسیدن رطوبت به آن، دچار پوسیدگی و خرابی نمی شود.

حال از بهترین مارک هایگلاس ایرانی می توان به پاک چوب، ایزوفام و پانوتک اشاره کرد.

 

تفاوت های گلاس ترک و ایرانی

یکی از موارد مهم هنگام خرید ورق هایگلاس، تفاوت های گلاس ترک و ایرانی است، چون این دو مورد از نظر قیمت و ویژگی ها با هم تفاوت هایی دارند که در نتیجه کار تاثیر زیادی دارد.

بیشتر بخوانید...  رنگ بندی ام دی اف + نکات مهم خرید

یکی از تفاوت های این دو مورد در تنوع رنگ آنها می باشد که هایگلاس ترک دارای کدهای رنگ بالاتر و بیشتری بوده اما به طور کلی های گلاس ایرانی نیز رنگ های متنوع و زیبایی دارد.

ظاهر این دو ورق نیز دارای تفاوت هایی می باشد به عنوان مثال، براق بودن های گلاس ترک نسبت به ایرانی بیشتر بوده و کلا سطح این ورق صاف تر می باشد.

علاوه بر موارد بالا، ورق هایگلاس ترک به علت استفاده از چسب و روکش های بهتر، دارای مقاومت بیشتری می باشد اما این به این معنا نبوده که ورق های ایرانی دارای کیفیت پایینی هستند، بلکه هایگلاس های ایرانی نیز از کیفیت خوبی برخوردار است.

در مورد قیمت این دو ورق هم باید بگوییم که اگر دنبال ورق هایگلاس اقتصادی تر هستید، پیشنهاد ما به شما ورق هایگلاس ایرانی است.

به طور کلی هم ورق هایگلاس ترک و هم ایرانی ورق های باکیفیت و عالی می باشند که استفاده از آنها باعث زیباتر شدن کار شما می شود.

تفاوت های گلاس ترک و ایرانی

قیمت ورق هایگلاس ایرانی از چقدر شروع می شود؟

قیمت ورق هایگلاس ایرانی به موارد مختلفی بستگی دارد به عنوان مثال اندازه و ضخامت ورق هایگلاس تأثیر زیادی بر قیمت آن دارد. ورق های بزرگتر و ضخیم‌ تر ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند.

مورد دیگر اینکه ورق هایگلاس ممکن است با پوشش‌های متنوعی مانند رنگ و یا ضدخش پوشانده شوند که نوع و کیفیت پوشش نیز تأثیرگذار بر قیمت نهایی است.

 مقدار و تعداد ورق هایگلاسی که سفارش داده می‌ شود نیز دارای تأثیر است. معمولاً سفارش بزرگتر و عمده می‌ تواند تخفیفی را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید...  قیمت ام دی اف ۸ میل خام پویا [جدیدترین لیست قیمت]

شرکت‌های مختلف تولیدکننده ورق هایگلاس در بازار وجود دارند و هر یک دارای قیمت متفاوتی نیز هستند. برند، شهرت و کیفیت شرکت تولیدکننده نیز می‌ تواند تأثیرگذار باشد.

عوامل بازاری مانند عرضه و تقاضا، نرخ ارز، تغییرات قیمت مواد اولیه و سایر شرایط اقتصادی می‌ توانند قیمت ورق هایگلاس ایرانی را تحت تأثیر قرار دهند.

 

خرید ورق هایگلاس ایرانی با بهترین شرایط

آیا به دنبال ورق‌هایگلاسی هستید که در کنار کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی نیز باشد؟

ما در نمایندگی سنتر ام دی اف، دارای انواع ورق ها مثل هایگلاس ایرانی هستیم که شما می توانید تنوع بالا، کیفیت و قیمت مناسب را با خرید از مجموعه ما تجربه کنید.

برای خرید بهتر، شما می توانید از راهنمایی های مجموعه ما هنگام خرید نیز استفاده کرده تا بدانید بهترین ورق هایگلاس ایرانی کدام است و چه ویژگی های دارد؟

بنابراین، اگر به دنبال یک تجربه خرید هیجان‌انگیز، با کیفیت بالا و قیمت عالی هستید، با ما تماس بگیرید. ورق‌ های هایگلاس ایرانی ما منحصر به فرد هستند و به شما زیبایی و عملکردی بی‌نظیر را هدیه می‌ دهند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *