در عصر امروز، ام دی اف سه میل یکی از مواد اولیه محبوب و بسیار مهم در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی و خارجی شناخته می شود. به دلیل ویژگی هایی همچون مقاومت، ظاهر زیبا و قیمت مناسب، بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال خرید ام دی اف سه میل هستند. حجم تقاضای آن سبب شده که خیلی از کارخانجات، خط تولید ام دی اف سه میل را راه اندازی کنند. در این مقاله به بررسی خط تولید ام دی اف سه میل، فرآیند خرید و مزایای این فرآورده چوبی خواهیم پرداخت.

 

مزایا و کاربردهای ام دی اف سه میل

ام دی اف سه میل دارای ضخامتی نازک و سطحی صاف می باشد که برای روکش سازی های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. در عین داشتن ضخامت کم دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر خش و ضربه می باشد. همچنین ابزار خوری ورق سه میل بسیار راحت تر از ضخامت های دیگر است. بعد از قرار گرفتن روکش بر روی آن، در برابر رطوبت بسیار مستحکم تر می شود. امروزه در بسیار از موارد مانند معماری بیرونی منزل، دکوراسیون داخلی و صنعت مبلمان از این ام دی اف به دلیل ظرافت بیشتر استفاده می کنند. صنایع مورد استفاده این ورق بسیار زیاد است و می توان گفت در بیشتر موارد، ورق سه میل بسیار کاربردی می باشد.

 

بررسی خط تولید ام دی اف سه میل

خط تولید ام دی اف سه میل شامل فرآیندهایی همچون تهیه خرده چوب و فشرده سازی آن به ضخامت نهایی می باشد که در نهایت ام دی اف سه میل وارد ایستگاه روکش کشی می شود. بیشترین روکشی که در این مرحله استفاده می شود، روکش ملامینه و پرینتی می باشد. با توجه به کاربردی بودن ام دی اف سه میل در بازار، خط تولید ام دی اف سه میل یکی از پرسودترین ایستگاه های کارخانجات معرفی شده است.

بیشتر بخوانید...  ام دی اف خام صادراتی | مشخصات + مزایا + کابرد

 

خط تولید سه میل پرینتی

 

خط تولید سه میل پرینتی

با پیشرفت تکونولوژی mdf، خط تولید سه میل پرینتی در صنعت چوب آغاز شد. خط تولید آن همانند مراحل خط تولید ام دی اف سه میل است، فقط در مرحله آخر، ورق سه میل توسط رنگ هایی پرنیتی روکش سازی می شود و محصول ام دی اف سه میل پرینتی را تولید می کند. در این ایستگاه دستگاه های پیشرفته پرینت ام دی اف قرار دارد که به راحتی روکش سازی ام دی اف را انجام می دهد.

در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان در سراسر جهان به تولید ام دی اف سه میل پرینتی پرداخته اند. در واقع پیشرفت تکونولوژی سبب شده کارخانه ها واکنش از خود نشان دهند و خطوط تولید مدرنی را برای تولید ام دی اف سه میل پرینتی راه اندازی کنند. تولید ورق سه میل پرینتی نیاز به ام دی اف سه میل با کیفیت دارد تا محصول نهایی سطحی زیبا و مقاوم داشته باشد.

 

نحوه خرید ام دی اف سه میل

یکی از دلایلی که سودآوری خط تولید ام دی اف سه میل را بسیار زیاد معرفی کرده اند، کاربردی بودن این ورق در صنایع گوناگون می باشد. اگر شما به دنبال ام دی اف سه میل با کیفیت، استحکام بالا و قیمت مناسب هستید می توانید مستقیم این ورق را از کارخانه خریداری نمایید. برای خرید مستقیم از کارخانه، نیاز است که به نمایندگی های فروش آنها مراجعه نمایید. یکی از نمایندگی های فروش انواع ورق های ام دی اف در ایران، مجموعه سنتر ام دی اف می باشد. برای خرید ام دی اف سه میل کافیست با کارشناسان این تیم تماس بگیرید. قیمت ورق سه میل پرینتی، خام و ملامنیه و دیگر محصولات چوبی مانند هایگلاس، همه و همه به قیمت تولیدی و رقابتی بازار هستند. با خیال راحت می توانید بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت ام دی اف را از ما خریداری کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *