با توجه به اهمیت رنگ در طراحی داخلی و همچنین اهمیت نقش آن در ایجاد جذابیت در فضا، می خواهیم اینجا در مورد رنگهای ام دی اف شرکت پویا صحبت کنیم. همانطور که می دانید شرکت پویا یکی از کارخانه های تولیدی اوراق فشرده چوبی در ایران می باشد که تجربه ای بیش از 50 سال در این عرصه دارد. هایگلاس، نئوپان، ام دی اف و روکش ملامینه که از این شرکت عرضه بازار می شود، تمامی ساخت خودشان می باشد که استاندارها و رنگهای خاص خود را دارند. با توجه به تقاضای زیاد برای خرید ام دی اف پویا، قصد داریم بیشتر در مورد پرطرفدارترین رنگهای ام دی اف شرکت پویا صحبت کنیم. این مطلب برای خریدار ام دی اف پویا بسیار کاربردی است پس همراه ما باشید.

 

اوراق چوبی شرکت پویا

تمامی ورق های تولید شده در شرکت پویا دارای کیفیت بسیار بالایی هستند که در حال حاضر با اوراق خارجی در حال رقابت سختی قرار گرفته اند. ام دی اف های پویا سازگاری زیادی با استاندارهای اروپا دارند. یکی از پرفروش ترین ام دی اف های پویا، ورق 16 میل آن است. این کارخانه با تکنولوژی های مدرن و پیشرفته ای، ورق های چوبی را تولید می کند.

 

پرطرفدارترین رنگهای ام دی اف شرکت پویا

رنگهای ام دی اف شرکت پویا دارای تنوع بالایی می باشند که این یکی از دلایل محبوبیت در بین مصرف کنندگان به شمار می رود. از محبوب ترین رنگبندی ام دی اف شرکت پویا می توان به رنگ های سفید، صابونی و برفی اشاره کرد. رنگ سفید ام دی اف پویا بیشترین کاربرد را در کابینت سازی دارد. از دیگر طرح ها و رنگهای ام دی اف شرکت پویا که بسیار طرفدار دارد، ام دی اف های برجسته و رنگ چوب آن می باشد. هر رنگ دارای کد مخصوص خودش می باشد که در کاتالوگ آن نوشته شده است.

بیشتر بخوانید...  تشخیص ام دی اف خوب | نکات طلایی که نمی دانید!

انتخاب رنگ مناسب می تواند سبک فضای شما را به طور کل تغییر دهد پس قبل از خرید ام دی اف پویا حتما در مورد آن تحقیق کنید. البته در برخی از نمایندگی ها، مهندسانی هستند که در مورد انتخاب رنگ، مشتریان را راهنمایی می کنند.

ما، مجموعه سنتر ام دی اف، یکی از نمایندگی های فروش انواع ورق های پویا در بازار هستیم که می توانیم شما را در راستای انتخاب رنگ ام دی اف، راهنمایی نماییم.

 

کاتالوگ ام دی اف پویا

کاتالوگ ام دی اف پویا

برای مشاهده کامل رنگ های ام دی اف شرکت پویا کافیست به سایت اصلی این شرکت مراجعه نمایید و کاتالوگ ام دی اف پویا را دانلود کنید. در کاتالوگ پویا انواع رنگ های روز این شرکت به همراه کد آن درج شده است. اگر قادر به دانلود کاتالوگ ام دی اف پویا نبودید می توانید با تیم ما، سنتر ام دی اف، تماس بگیرید تا کاتالوگ را برای شما ارسال نمایند.

 

قیمت ورق ام دی اف پویا

یکی از مزایای ام دی اف های پویا نسبت به رقبا، قیمت آن می باشد. قیمت ورق ام دی اف پویا به عوامل بسیاری بستگی دارد که از مهمترین آنها می توان به موراد زیر اشاره کرد:

برای خرید ام دی اف پویا نیازی نیست به بازار مراجعه کنید و آنها را از واسطه های موجود خریداری کنید. خریداران می توانند با مراجعه به نمایندگی های فروش ام دی اف پویا که در سراسر ایران قرار دارند، مراجعه کنند و ورق های این شرکت را با همان قیمت تولیدی کارخانه خریداری نمایند. همچنین امروزه با پیشرفت تکنولوژی، خرید تمام محصولات به صورت اینترنتی شده است. خریداران بدون نیاز به رفت و آمد و سختی خرید حضوری می توانند از طریق سایت نمایندگی ها، هر اطلاعاتی که در مورد ورق های ام دی اف پویا لازم دارند را مشاهده کنند و تلفنی سفارش خود را ثبت نمایند

بیشتر بخوانید...  کاتالوگ رنگ هایگلاس پاک چوب + مرکز خرید عمده

یکی از این نمایندگی های معتبر در پخش عمده ام دی اف پویا، ما، مجموعه سنتر ام دی اف هستیم. برای خرید و اطلاع از قیمت روز اوراق چوبی شرکت پویا، با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *