آشپزخانه همواره یکی از مهم ترین بخش های هر خانه بوده و طراحی و تجهیز آن نقش بسزایی در سبک زندگی افراد دارد. یکی از مهم ترین اجزای آشپزخانه، کابینت ها و صفحه کابینت ها هستند که نه تنها از جنبه زیبایی شناسی اهمیت دارند، بلکه کارایی و راحتی استفاده نیز در آنها بسیار مورد توجه است.
در طول سال ها، صفحه کابینت ها دچار تحولات و پیشرفت های زیادی شده اند تا بتوانند نیازهای امروزی کاربران را برطرف کنند. حال از آنجایی که شما هنگام خرید با انبوهی از صفحه کابینت های جدید مواجه خواهید شد و شاید انتخاب برای شما دشوار باشد در این مطلب سعی کرده ایم چند مورد را معرفی نماییم پس همراه ما باشید. شما می توانید از بازرگانی سنتر ام دی اف، خرید صفحه کابینت از برندهای معتبر را با قیمت مناسب هم انجام دهید.

انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

صفحه کابینت ها در جنس های مختلفی در بازار‌ موجود هستند که بسته به جنس کابینت شما انتخاب می شوند در ادامه به چند مورد اشاره کرده ایم:

1. صفحه کابینت چوبی:
– یکی از متداول ترین و محبوب ترین انواع صفحه کابینت ها هستند.
– این صفحه ها دارای زیبایی خاصی هستند و هم از نظر زیبایی و هم دوام و استحکام بسیار مناسب می باشند.
– این صفحه کابینت هامعمولاً با استفاده از روش های مختلف مانند رنگ آمیزی، روکش دادن و پولیش دادن تزئین می شوند.
2. صفحه کابینت فلزی:
– مدل های فلزی در برابر رطوبت، حرارت و شرایط محیطی مقاوم هستند.
– انواع مختلفی از فلزات مانند استیل و آلومینیوم برای ساخت این صفحه ها مورد استفاده قرار می گیرند.
– به راحتی تمیز و نگهداری می شوند.
– این صفحه ها معمولاً دارای سطحی صاف و براق بوده و به راحتی قابل شست و شو هستند.
3. صفحه کابینت سنگی:
– صفحه های سنگی از جمله لوکس ترین و زیباترین انواع صفحه کابینت ها محسوب می شوند.
– انواع سنگ مورد استفاده شامل گرانیت، مرمر، کوارتز و غیره می باشند.
– این صفحه ها دارای مقاومت بالا در برابر خراش، ضربه و حرارت هستند.
– این جنس صفحه معمولاً با طراحی های منحصر به فرد و زیبا، جلوه خاصی به فضای آشپزخانه می بخشند.

بیشتر بخوانید...  معرفی انواع ورق سه میل | کاربرد + نمایندگی خرید

چند مورد صفحه کابینت های جدید و خاص

از آنجایی که امروزه صفحه کابینت های جدید و خاصی در بازار موجود است و شاید شما دچار سردرگمی شوید در ادامه به معرفی چند مدل جدید و ترند پرداخته ایم:

صفحه کابینت کوارتز یکی از مدل های جدید است که مقاومت خوبی در برابر خط و خش دارد و شما مدت طولانی می توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید و علاوه بر این مورد در کنار زیبایی و کیفیت دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. از ایرادات جزئی این مدل می توان به مشخص بودن درزها در محل اتصال و‌ تنوع کم آن اشاره کرد.
یکی دیگر از صفحه کابینت های جدید که در برابر خط و خش و حرارت مقاومت خوبی دارد، مدل گرانیت است. این مدل تنوع فوق العاده ای داشته و شما به راحتی می توانید مدل مورد نظرتان را انتخاب نمایید اما به این مورد دقت نمایید که قیمت آن نسبت به برخی مدل های دیگر بالاتر است.
یکی از صفحه هایی که دارای طرفداران زیادی است، مدل کورین می باشد. از خوبی های این صفحه کابینت به بدون درز اجرا شدن، قابلیت ترمیم پذیری، قابلیت قوس پذیری و غیره می توان اشاره کرد.

لیست جدیدترین قیمت صفحه کابینت

قطعا هنگام خرید صفحه کابینت با تنوع بالایی از قیمت ها مواجه خواهید شد که این‌ دست شما را برای انتخاب باز می گذارد و شما با هر بودجه ای می توانید خرید خود را انجام دهید.
از دلایل متفاوت بودن قیمت ها می توان به تنوع بالا در جنس های صفحه کابینت اشاره کرد که هرچه جنس با کیفیت تر باشد قطعا قیمت آن بالاتر خواهد بود و علاوه بر این مورد اندازه صفحه نیز در قیمت تاثیر گذار است.
اگر شما می خواهید از قیمت ها قبل خرید اطلاع پیدا کنید، می توانید به وب سایت مجموعه ما (سنتر ام دی اف) مراجعه کرده و قیمت با عکس محصول را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید...  لیست کارخانه های تولید ام دی اف در ایران

خرید صفحه کابینت در طرح های متنوع

خرید صفحه کابینت در طرح های متنوع

اگر به دنبال جدیدترین صفحه کابینت با کیفیت بالا می گردید باید بگوییم ما در سنتر ام دی اف دارای مدل های متنوع و جدیدی هستیم که شما با هر سلیقه ای می توانید مدل مورد نظر خود را خریدارای نمایید.
صفحه کابینت های موجود در مجموعه ما از کیفیت خوبی برخوردار هستند پس هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشید و علاوه بر این مورد ما سعی کرده ایم در کنار کیفیت بالا، قیمت های مناسب و اقتصادی را نیز برای شما فراهم کنیم. پس اگر به دنبال بهترین ها هستید نام مجموعه ما را به خاطر بسپارید.

جمع بندی

در بازار صفحه کابینت های جدید و متنوعی موجود است که دارای جنس های مختلفی هستند و شما می توانید بر اساس بودجه، دکوراسیون داخلی و سلیقه خود مدل مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

سوالات متداول شما

در خرید صفحه کابینت های جدید به چه مواردی باید توجه کرد؟
مقاومت در برابر خط و خش، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، ضخامت، طرح و رنگ، آسان بودن نظافت.
مزایای خرید از مجموعه سنتر ام دی اف چیست؟
تنوع بالا، کیفیت عالی، ارسال به موقع، قیمت مناسب.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *