قیمت ام دی اف ۳ میل دورو، یکی از مواردی است که هنگام خرید این محصول، برای خریداران از اهمیت زیادی برخوردار است.

این محصول، جزو ورق های بسیار پرفروش و پرکاربرد می باشد که در صنعت چوب، زیاد از آن استفاده می شود و با ابعاد مختلف، در بازار موجود می باشد.

این ورق به دلیل ضخامت کم، به راحتی برش خورده و شکل می گیرد، پس یک گزینه عالی برای طراحی و ساخت دکوراسیون می باشد.

حال برای آشنایی بیشتر با این ورق، تا پایان همراه ما باشید.

ورق ام دی اف ۳ میل دورو و کاربردهای آن

امروزه ورق های ام دی اف در ابعاد و ضخامت های مختلفی در بازار موجود هستند که با توجه به نوع استفاده، می توان ضخامت مورد نظر را انتخاب کرد.

یکی از ورق هایی که فروش بالایی داشته و زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، ورق ام دی اف سه میل بوده که  در دو مدل تک رو و دو رو تولید می شود.

مدل های دو رو از دو طرف دارای روکش و قابل استفاده هستند و در رنگ و طرح های مختلفی در بازار موجود می باشند اما بیشتر ورق های موجود سه میل در بازار، تک رو بوده و ورق های دو رو بیشتر سفارشی هستند.

این نوع ورق ها چون ضخامت کمی دارند به راحتی برش می خوردند ولی نکته ای که باید به آن توجه کنید این می باشد که مقاومت این ورق ها به دلیل ضخامت کم، پایین بوده و باید مراقب آنها بود.

بیشتر بخوانید...  قیمت ورق ام دی اف 3 میل رنگی

از کاربردهای ورق سه میل دو رو می توان به ساخت کابینت ها، کمدها، قاب ها، لوازم چوبی تزئینی و غیره اشاره کرد.

ورق ام دی اف ۳ میل دورو و کاربردهای آن

لیست قیمت ام دی اف 3 میل

قیمت ام دی اف ۳ میل دورو می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد، به عنوان مثال کیفیت و نوع برند ورق در قیمت آن بسیار تأثیرگذار است، هر چه کیفیت بهتر و برند معروف تر باشد، قطعا قیمت نیز بیشتر خواهد بود.

گزینه دیگری که می تواند در قیمت این محصول تاثیر گذار باشد، ابعاد آن بوده، پس اینکه شما ورق را با چه ابعادی انتخاب می کنید، قیمت را تغییر می دهد.

روکش هایی که برای ورق ها نیز استفاده می شوند، قیمت را تغییر می دهند، به عنوان مثال قیمت ورق سه میل ملامینه نسبت به ورق های پرینتی و کاغذی بیشتر است.

در واقع هنگام خرید، قیمت محصول از اهمیت زیادی برخوردار می باشد چون مناسب بودن قیمت، هزینه نهایی شما را کاهش می دهد.

در مجموعه سنتر ام دی اف، قیمت ورق های ام دی اف کاملا رقابتی و ارزان تر از بقیه مجموعه ها بوده است. استعلام قیمت ام دی اف ۳ میل دورو را از مشاورین ما بگیرید و آن را با مراکز دیگر مقایسه کنید.

از کجا ورق ام دی اف سه میل دورو باکیفیت بخریم

از آنجایی که قیمت ام دی اف ۳ میل دورو و کیفیت آن یکی از موارد مهم برای خرید می باشد، مهم است که کدام مجموعه را برای خرید این محصول انتخاب نمایید.

ما در مجموعه سنتر ام دی اف دارای انواع ورق های ام دی اف با قیمت و کیفیت عالی هستیم که شما هر مدل آن را که بخواهید می توانید از مجموعه ما سفارش دهید.

بیشتر بخوانید...  لیست کارخانه های نئوپان سازی

خرید آنلاین ام دی اف 3 میل یکی از راه های ثبت سفارش در مجموعه ما می باشد که کافی است از طریق سایت هرگونه ورقی را که می خواهید، سفارش دهید.

با یک بار خرید از مجموعه ما، کیفیت عالی و خریدی بدون نقص را تجربه خواهید کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *