ام دی اف یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در ایران است که در ساخت انواع محصولات چوبی از جمله کابینت، کمد، میز و صندلی، پارتیشن، دیوارپوش و غیره کاربرد دارد. ورق ام دی اف در ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شود که یکی از پرکاربردترین آن ها در بازار جهانی، ورق ام دی اف ۳ میل سفید است. از این رو قیمت ورق ام دی اف ۳ میل سفید از جمله مواردی است که برای سازنده های محصولات چوبی بسیار حائز اهمیت می باشد، به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم، در مورد بازار خرید و فروش، قیمت و مشخصات این ورق به طور کامل توضیح دهیم.

در حال حاضر تقاضا برای خرید ام دی اف سه میل در تهران و سایر شهرها به دلیل وزن سبک، قیمت مناسب و رنگ آن، بسیار زیاد شده چرا که برای مصارف مختلفی از جمله ساخت تابلو، دکوراسیون داخلی، صنایع دستی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ابعاد ورق ام دی اف ۳ میل

ابعاد ورق ام دی اف ۳ میل معمولاً ۲۴۴ × ۱۸۳ سانتی‌متر است. البته در برخی موارد، ورق‌های ام دی اف ۳ میل در ابعاد دیگری نیز تولید می‌شوند. ممکن است هر برند ابعاد دیگری داشته باشد، اما به طور کل ابعاد استاندارد ورق سه میل، ۲۴۴ × ۱۸۳ می باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد ورق های سه میل شرکت ما می توانید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی از هر ورق را برای شما ارسال کنیم.

ابعاد ورق ام دی اف ۳ میل

قیمت ورق ام دی اف ۳ میل سفید

قیمت ورق ام دی اف ۳ میل سفید بسته به عوامل مختلفی مانند نوع ورق (خام یا پرینتی)، برند تولیدکننده، ابعاد ورق و میزان خرید متغیر است. در حال حاضر نوسانات ارز بر روی تمامی محصولات وارداتی و داخلی تاثیر گذاشته و موجب شده تا قیمت ها روزانه تغییر کنند. از این رو از مطرح کردن قیمت ورق 3 میل ام دی اف سفید معذوریم و تنها می توانیم از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن صحبت کنیم. البته شما می توانید بری اطلاع از قیمت دقیق و به روز شده این ورق و سایر ورق های مورد نظر به مجموعه ما، سنتر ام دی اف تماس بگیرید تا لیست قیمت 2024 برای شما ارسال گردد.

بیشتر بخوانید...  بهترین نوع ام دی اف برای کمد دیواری

فروش ام دی اف سه میل در تهران

در تهران، شرکت‌های مختلفی به تولید و فروش ورق ام دی اف مشغول هستند. تعداد زیاد مراکز فروش موجب سردرگمی خریداران خواهد شد و شاید تا به حال شما هم با این موضوع مواجه شده باشید که قیمت یک ورق با مشخصات و برند مشابه در مراکز متفاوت، متغیر است. قبل از خرید باید اطلاعات کافی در مورد مراکز فروش ام دی اف سه میل در تهران داشته باشید چرا که نمایندگی خرید می تواند بر قیمت و کیفیت محصول، تاثیر بسزایی بگذارد.

نکات مهم در هنگام خرید ورق ام دی اف ۳ میل

هنگام خرید ورق ام دی اف 3 میل، توجه به برخی نکات ضروری است. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید ورق ام دی اف ۳ میل

نمایندگی سنتر ام دی اف (پخش عمده انواع MDF به سراسر ایران)

نمایندگی سنتر ام دی اف با بهره‌گیری از دانش و تجربه کارشناسان خود، ورق‌های ام دی اف با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌کند. این شرکت همچنین خدمات پس از فروش مناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید ورق ام دی اف ۳ میل سفید را با قیمت مناسب‌تر و تنوع بیشتر از نمایندگی ما خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، با شماره تماس کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

همچنین شما می توانید از طریق تماس، قیمت ورق ام دی اف ۳ میل سفید و قیمت ام دی اف سه میل خام 1402 را جویا شوید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *