قیمت ورق ام دی اف 16 میل رنگی را از کجا می توانید بیابید؟ ممکن است حتی به اینکه این مقاله می خواهد راجع به چیزی صحبت کند فکر نکرده اید و هم اکنون به دنبال قیمت کالا هستید.
اما عجله نکنید بهتر است بیشتر با ورق ام دی اف رنگی آشنا شوید. این نوع ورق چند لایه است و از چوب ریز دانه (چوب فیبری) تهیه می شود به علاوه توسط رنگ های مختلف پوشانده شده است.
اما ورق ام دی اف 16 میل رنگی چیست؟ این ورق ها از چند لایه ام دی اف تشکیل شده که دارای ضخامت ۱۶ میلیمتر است همانطور که اشاره شد از جنس چوب ریزانه ساخته می‌ شوند.
این نوع ورق‌ ها به دلیل قابلیت شکل دهی آسان و مقاومت در برابر خط و خش در انواع صنایع کاربرد دارند. اگر می‌ خواهید از آخرین قیمت ورق ام دی اف ۱۶ میل رنگی باخبر شوید پیشنهاد می‌ کنیم در این مطلب همراه سنتر ام دی اف باشید.

 

ام دی اف 16 میل رنگی
ام دی اف 16 میل رنگی

مزایای ورق ام دی اف 16 میل رنگی

ورق ام دی اف (MDF) با ضخامت 16 میلی‌ متر و رنگی دارای مزایای زیادی است. برخی از مزایای این نوع ورق عبارتند از:

مقاومت بالا

ورق ام دی اف با ضخامت 16 میلی‌ متر مقاوم در برابر ضربه، خراش و سایش است که آن را برای استفاده در محیط‌ های مختلف مناسب می‌ سازد.

کاربردهای گسترده

به دلیل ضخامت و رنگارنگی آن، ورق ام دی اف 16 میل رنگی برای کاربرد های متنوعی مانند ساخت میز، اجاق‌گاز و مبلمان، در کابینت‌ها، درب‌ها، پنجره‌ها و سایر اجزای دکوراسیون داخلی استفاده می‌ شود.

بیشتر بخوانید...  خرید مستقیم ام دی اف از کارخانه

آسانی در برش و اجرا

ورق ام دی اف 16 میلی‌ متر رنگی برای کاربران آسانی در برش و اجرا دارد. می‌ توانید با استفاده از ابزار های معمولی مانند اره، فرز و ماشین‌ های CNC ، آن را به سایز و شکل مورد نظر خود برش داده و به راحتی نصب کنید.

کاربرد های ورق ام دی اف رنگی

ورق ام دی اف رنگی به دلیل ویژگی‌ ها و مزایای آن در طراحی داخلی و ساختمانی، کاربرد های متنوعی دارد. برخی از کاربرد های رایج ورق ام دی اف رنگی عبارتند از:

بیشتر بخوانید...  کاتالوگ رنگ ام دی اف هایگلاس

قیمت ورق ام دی اف 16 میل رنگی

قیمت ورق ام دی اف 16 میل رنگی به عوامل مختلفی بستگی دارد، اگر به دنبال آخرین قیمت ها هستید می توانید با کارشناسان سنتر ام دی اف در ارتباط باشید. اما قبل از بررسی قیمت ها به معرفی این ورق می پردازیم.
ورق ام دی اف 16 میلیمتر رنگی، یک نوع ورق چندلایه ام دی اف است که دارای ضخامت 16 میلیمتر است. این ورق از جنس چوب ریزدانه (چوب فیبری) ساخته شده و سپس با رنگ‌ های مختلف پوشانده می‌ شود.
این نوع ورق ها در صنایع مختلف کاربرد داشته و از جمله صنعت مبلمان، دکوراسیون داخلی، ساختمان‌ سازی هستند. به دلیل ضخامت مناسب خود، قابلیت ساختاردهی و قوت آن، مورد توجه قرار می‌ گیرد.
ورق ام دی اف 16 میل رنگی دارای ویژگی‌ هایی مانند مقاومت در برابر رطوبت، ضد خش و ضد خوردگی از ویژگی های محبوب آنها است.
همچنین، با توجه به رنگ‌ های مختلفی که در آنها اعمال می‌شود، می‌ توان از آنها برای ایجاد طرح‌ها و دکوراسیون‌های متنوع استفاده کرد.
لازم به ذکر است که ورق ام دی اف 16 میل رنگی به طور عمومی در ابعاد استاندارد عرض 122 سانتیمتر و طول 244 سانتیمتر عرضه می‌ شود، اما ممکن است در نمونه‌ها و مارک‌ های مختلف ابعاد متفاوتی نیز موجود باشد.

 

خرید ام دی اف 16 میل رنگی
خرید ام دی اف 16 میل رنگی

 

قیمت انواع ورق ام دی اف در چهاردانگه

قیمت ورق ام دی اف در چهاردانگه به عوامل مختلفی بستگی دارد. از طرفی دیگر این منطقه سال ها است که عرضه کنندگان مختلفی در زمینه ورق ام دی اف دارد.
بهترین ورق های MDF آنهایی هستند که بیشتر مورد توجه باشند و مردم از مصرف آنها رضایت دارند. این نوع ورق ها به دلیل تقاضای زیاد در چهاردانگه، طرفداران خاص خود را دارند.
این ورق ها با تنوعی از قیمت ها وجود دارند و در فروشگاه های چهاردانگه با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه به دست مشتریان می رسند. برای خرید بهترین ورق ام دی اف می توانید از محصولات سایت سنتر ام دی اف بهره‌مند شوید.
همچنین شایان ذکر است که اگر از قیمت ورق ام دی اف سفید با خبر نیستید می توانید با کارشناسان سنتر ام دی اف در تماس باشید آنها به شما کمک می کنند که بهترین قیمت ها را بیابید.
می توانید قیمت ورق ام دی اف 16 میل رنگی را در سنتر ام دی اف بیابید.
تا اینجا از قیمت ورق ام دی اف 16 میل رنگی مطلع شدید و دانستید این کالاها چه مزایایی دارند. اما از کجا می توانید ام دی اف مرغوب و با کیفیت تهیه کنید؟ جایی جز سنتر ام دی اف سراغ دارید.
در این فروشگاه می توانید انواع ورق ام دی اف با ضخامت های مختلف بیایید. همچنین با توجه به پیشرفت های روز دنیا با بهترین کیفیت و قیمت آنها را تهیه کنید.
اگر قصد خرید ام دی اف 16 میل رنگی را دارید هم اکنون می توانید از طریق سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید، آنها به شما کمک می کنند که به راحتی نیاز خود را برطرف کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *