اگر به دنبال نمایندگی ام دی اف واناچای هستید، این مقاله برای شما است. حتما آن را مطالعه کنید. ام دی اف واناچای از جمله ام دی اف های با کیفیت و مرغوبی است که توسط کشور تایلند به تولید رسیده و به ایران وارد می شود. اما برای خرید عده این ام دی اف، آن هم به صورت اورجینال و با قیمتی مناسب، باید به نمایندگی های این برند در ایران مراجعه شود. از این رو در این محتوا از سنتر ام دی اف، می خواهیم در خصوص خرید ام دی اف واناچای، شما را به طور کامل راهنمایی کنیم. پس حتما تا انتها، همراه ما باشید.

ام دی اف واناچای چیست؟

اگر نمی دانید که ام دی اف واناچای چیست؟ باید بگوییم که ام دی اف واناچای، توسط برند واناچای تایلند به تولید می رسد. در فرایند تولید این ام دی اف از الیاف لیگنوسلولزی و رزین مصنوعی و چسب های مخصوص استفاده می شود. ام دی اف این برند از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار بوده و کاملا برای ساخت انواع کمد، کابینت و میز و صندلی مناسب می باشد. این ام دی اف در ضخامت های 3 و 16 میل به صورت خام به ایران وارد می شود و فرایند روکش شدن آنها، در کشور خودمان به انجام می رسد. به طور کلی، اگر برای ساخت کابینت های آشپزخانه، کمد و غیره به دنبال ام دی اف مقاوم و با کیفیتی هستید، ام دی اف واناچای بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. چرا که در برابر رطوبت، فشار، ضربه و کشیدگی، دوام و مقاوم بالایی داشته و طول عمر طولانی هم دارد. همچنین در برابر آفات و حشرات نیز مقاوم می باشد.

بیشتر بخوانید...  ابعاد ورق سه میل پرینتی | استاندارترین سایز ورق 3 میل پرینتی

ام دی اف واناچای چیست؟

قیمت ورق واناچای چقدر است؟

اصولا ام دی اف های برند خارجی به دلیل پیچیدگی وارد شدن به کشور از قیمت گرانتری برخوردار هستند. قیمت ورق واناچای نیز به دلیل کیفیت بالایی که دارد، شاید کمی گران باشد. اما مسلما ارزش خرید دارد. البته که عوامل دیگری همچون ضخامت ورق ام دی اف، خام یا روکش بودن آن، تعداد سفارش، ابعاد ام دی اف، نحوه خرید و مرکز خرید در متغیر بودن قیمت نهایی این ام دی اف، تاثیر گذار خواهند بود. بنابراین شما باید تمامی این موارد را در نظر داشته باشید و هدف خود را از خرید مشخص کنید تا قیمت نهایی را به دست آورید.

راهنمای خرید ام دی اف واناچای

برای خرید ام دی اف واناچای، بهترین راه مراجعه به نمایندگی این ام دی اف می باشد. چرا که ممکن است مراکز دیگر، ام دی اف های بی کیفیت را به عنوان این ام دی اف به فروش برساند و هزینه بالایی هم در این راه از خریداران، دریافت کند. اما خرید از نمایندگی، نوعی تضمین اصالت کالا بوده و خیال شما را از اصل و اورجینال بودن ام دی اف واناچای، آسوده می سازد.

سنتر ام دی اف معتبرترین نمایندگی ام دی اف واناچای

اگر می خواهید که ام دی اف واناچای را به صورت عمده خریداری کنید، می توانید به مجموعه سنتر ام دی اف، برترین نمایندگی ام دی اف واناچای، مراجعه نمایید. این مرکز، در زمینه فروش انواع ام دی اف در برندهای مطرح ایرانی و خارجی فعالیت کرده و بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید ام دی اف واناچای را در طرح و رنگ و جنس روکش دلخواه خود با قیمتی مناسب از ما خریداری کنید.

بیشتر بخوانید...  ام دی اف سه میل در تهران | خرید و قیمت تولیدکننده

معتبرترین نمایندگی ام دی اف واناچای

جمع بندی

در این محتوا از سنتر ام دی اف، شما را با یکی از بهترین نمایندگی ام دی اف واناچای در ایران، آشنا کرده و راهنمای خرید این ام دی اف را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

ضخامت ام دی اف واناچای چقدر است؟
ام دی اف واناچای، عمدتا به صورت خام و در ضخامت های 3 میل و 16 میل به ایران وارد می شوند.
کیفیت ام دی اف واناچای خوب است؟
بله این ام دی اف از جمله ام دی اف های با کیفیت و مرغوبی است که برای ساخت کابینت، کمد، میز و دیگر وسایل چوبی به کار می رود.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *