انتخاب رنگ كابينت و دکوری های منزل هميشه برای افراد چالش برانگيز بوده است، زيرا طيف وسيعي از رنگ ها وجود دارد كه گزينش را دشوار مي کند. به خصوص برند AGT كه از كيفيت بالايي برخوردار است و همیشه گزينه های زيادی را برای مشتريان خود در نظر می گیرد. ما در اين مقاله قصد داريم كه پرفروش ترين رنگ های هايگلاس AGT را در اختيار شما قرار دهيم كه به شما در انتخاب رنگ های پرطرفدار كمك كند.

 

پرفروش ترين رنگ های هايگلاسAGT

از پرفروش ترین رنگ های هایگلاس AGT می توان به کدهای زیر اشاره کرد:

رنگ سفيد كد ٦٠١

رنگ سفيد يكي از پرفروش ترين رنگ های هايگلاس است كه به علت ظاهری خنك و بازتابنده، جلوه زيبايي به آشپزخانه شما مي دهد. رنگ سفيد به علت خنثي بودن در كنار بسياری از رنگها می نشیند و به بهترين انتخاب شما برای تركيب رنگ تبديل مي شود. همچنين يكي از مهمترين مزايای استفاده از اين رنگ، نشان داده نشدن گرد و غبار روی كابينت شما مي باشد. به همين دليل نيازی نيست كه كابينت های سفيد را به صورت مداوم تميز كنيد. كد رنگ پرطرفدار ام دی اف AGT برای رنگ سفيد ٦٠١ است.

رنگ طوسي كد ٧٢٦

رنگ طوسي با براقيت بالا، يكي ديگر از رنگ هايي است كه مي تواند ظاهری مدرن و جذاب برای خانه شما ايجاد كند. اين رنگ نيز خنثي مي باشد و مي تواند برای هر سبك و حالتي كه خانه شما دارد مناسب باشد. استفاده از رنگ خاكستری در آشپزخانه مزايای زيادی دارد. اين رنگ به آشپزخانه شما عمق مي دهد و با روكش براق و ظريف AGT مي توان نور زيادی را منعكس كرد. كابينت های طوسي با رنگ ها و بافت های مختلف مانند چوب، فلز و سنگ تضاد زيادی دارد و جلوه زيبايي به خانه شما مي بخشد. اين رنگ برای حمام، سرويس بهداشتي و آشپزخانه می تواند يكي از بهترين انتخاب ها است.

بیشتر بخوانید...  آخرین قیمت ورق ام دی اف خام ۱۶ میل

رنگ خاكي كد ٦٠٠٨

رنگ خاكي با براقيت بالا، يكي از رنگ هايي است كه ظاهری طبيعي و دنج به خانه شما مي دهد. رنگ خاكي در كنار سنگ و چوب مي تواند جلوهای الهام گرفته از طبيعت باشد كه برای بسياری از افراد خوشايند است. استفاده از رنگ خاكي به علت بازتاب زياد نور، خانه شما را جادارتر نشان می دهد.

 

بررسی مشخصات و کیفیت هایگلاس agt

بررسی مشخصات و کیفیت هایگلاس agt

از جمله خصوصیات ورق های هایگلاس agt می توان به مقاومت فوق العاده آن در برابر خط و خش، رطوبت و ضربه اشاره کرد. در حال حاضر کیفیت ورق هایگلاس agt از دیگر مصنوعات چوبی موجود در بازار بسیار زیاد می باشد. همچنین با مشاهده کاتالوگ کد رنگ ای دی اف ای جی تی می توان به تنوع بالای آن در رنگ و طرح پی برد. ظاهر بسیار زیبای این ورق سبب شده تا خیلی از مصرف کنندگان مصنوعات چوبی، این ورق انتخاب شان باشد.

 

قیمت ورق ای جی تی در بازار

با توجه به شرایط اقتصادی کشورمان نمی توان قیمت دقیق هر ورق یا پالت هایگلاس را محاسبه کرد. قیمت این ورق بر اساس کیفیت، کد رنگ، میزان تقاضای مشتریان، میزان تولید و عرضه آن به بازار و نمایندگی خرید شما بستگی دارد. برای خرید عمده هایگلاس ورق ای جی تی بهتر است به سراغ نمایندگی مراجعه نمایید که بدون هیچ واسطه ای، محصول را با قیمت تولیدی کارخانه بدست شما می دهند.

یکی از بازرگانی های معتبر با سابقه ای بیش از چند دهه در این عرصه، مجموعه سنتر ام دی اف می باشد. جهت خرید و اطلاع از قیمت ورق ای جی تی کافیست با مشاوران این تیم تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *