پاک چوب یکی از برندهای شناخته شده در کشورمان است که انواع محصولات چوبی و مدرن جهان را تولید می کند. هایگلاس پاک چوب از جمله محصولات پرفروش این شرکت است که در مقایسه با برندهای خارجی چیزی کم ندارد. هم اکنون می توانید کاتالوگ رنگ هایگلاس پاک چوب را از سایت سنتر ام دی اف دانلود نمایید.

 

تنوع رنگ در کاتالوگ هایگلاس پاک چوب

تنوع رنگ در کاتالوگ هایگلاس پاک چوب

شرکت پاک چوب به روزترین رنگ های هایگلاس جهانی را تولید می کند که تنوع رنگبندی این ورق ها در کنار کیفیت بالایشان سبب افزایش اعتبار این برند شده است. کاتالوگ رنگ هایگلاس پاک چوب شامل بیش از 100 رنگ مختلف است که در سه دسته بندی اصلی طرح چوب، ساده و هولوگرام عرضه بازار می شوند.

نمونه رنگهای هایگلاس پاک چوب را می توانید در سایت ما مشاهده نمایید. ابتدا باید در صفحه محصولات، ورق هایگلاس و برند پاک چوب را انتخاب نمایید، پس از انتخاب می توانید تمام رنگ ها و طرح های روز هایگلاس پاک چوب را مشاهده کنید.

سمپل هایگلاس پاک چوب

سمپل هایگلاس پاک چوب دارای ویژگی های زیر است:

در بین انبوهی از رنگ های متنوع این محصول، هایگلاس سفید پاک چوب محبوبیت بیشتری دارد.پ

راهنمای انتخاب رنگ هایگلاس پاک چوب

برای انتخاب رنگ هایگلاس مناسب، باید به عوامل مختلفی مانند سلیقه شخصی، کاربرد محصول و دکوراسیون محیط توجه کنید.

اگر به دنبال یک رنگ ساده و شیک هستید، می توانید از رنگ های سفید، مشکی یا قهوه ای استفاده کنید. این رنگ ها با سایر رنگ ها به راحتی ترکیب می شوند و در دکوراسیون های مختلف کاربرد دارند.

بیشتر بخوانید...  بهترین دانسیته ام دی اف

اگر به دنبال یک رنگ طبیعی و زیبا هستید، می توانید از رنگ های طرح چوب استفاده کنید. این رنگ ها ظاهری گرم و دنج به محیط می بخشند.

اگر به دنبال یک رنگ خاص و منحصر به فرد هستید، می توانید از رنگ های هولوگرام استفاده کنید. این رنگ ها ظاهری مدرن و چشم نواز به محیط می بخشند.

لیست قیمت هایگلاس پاک چوب

لیست قیمت هایگلاس پاک چوب

قیمت هایگلاس پاک چوب با توجه به عوامل مختلفی مانند کیفیت، نوع رنگ و طرح، ضخامت و ابعاد ورق، تعداد پانل های خرید و مرکز خرید متفاوت است. باتوجه به اینکه این شرکت کیفیتی مشابه کیفیت ورق های وارداتی را دارد باید بگوییم در مقایسه با آنها از قیمت بسیار منصفانه تری برخوردار می باشد.

برای اطلاع از قیمت ورق هایگلاس، با کارشناسان مجموعه ما، سنتر ام دی اف، تماس بگیرید تا لیست قیمت سریعاً برای شما ارسال گردد.

خرید پانل ورق هایگلاس پاک چوب در طرح و رنگ های مدرن

با استفاده از کاتالوگ رنگ هایگلاس پاک چوب می توانید رنگ مورد نظر خود را با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود انتخاب کنید.

برای خرید هایگلاس پاک چوب می توانید به نمایندگی ما، سنتر ام دی اف که یکی از معتبرترین نمایندگی های فروش محصولات این شرکت است، مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از رنگبندی، مشخصات، قیمت روز هایگلاس پاک چوب و مشاوره رایگان از مجموعه ما با شماره های کارشناسان ما که در سایت درج شده، تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *