کاتالوگ هایگلاس ای جی تی، شامل تمامی رنگ بندی ها، ابعاد و طرح های این ام دی اف بوده و می تواند به خریداران کمک کند تا بهترین طرح و رنگ را انتخاب کنند. این ام دی اف، ساخت کشور ترکیه می باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد. اصولا ام دی اف هایگلاس ای جی تی در ابعاد ۲۸۰*۱۲۲ سانتی متر و ضخامت 16 میلیمتر، وارد بازار می شود. اگر قصد خرید سمپل agt را دارید، حتما این محتوا از سنتر ام دی اف را تا انتها مطالعه نمایید. در نمایندگی ما، امکان خرید هایگلاس ای جی تی با قیمت رقابتی وجود دارد.

بررسی کاتالوگ هایگلاس ای جی تی

همانطور که گفته شد، در کاتالوگ هایگلاس ای جی تی تمامی رنگبندی و طرح های موجود برای این ام دی اف، درج شده است. خریداران با مشاهده این کاتالوگ می توانند رنگ و طرح مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با دیگر نمونه ها، مقایسه کنید تا بهترین گزینه را انتخاب نمایند. رنگ بندی ای جی تی هایگلاس، چیزی حدود 38 عدد رنگ می باشد. در واقع می توان گفت که برای هر نوع سلیقه ای، رنگ مناسب وجود دارد.

بررسی کاتالوگ هایگلاس ای جی تی

راهنمای خرید سمپل agt

جهت خرید سمپل agt باید به نمایندگی این برند مراجعه کنید. درون این سمپل، شما می توانید رنگ ها هایگلاس ای جی تی را با وضوح بسیار بالا مشاهده نمایید. رنگ های ام دی اف هایگلاس ای جی تی در این سمپل، کاملا مشابه با نمونه اصلی بوده و خریداران را دچار سردرگمی نمی کند.

بیشتر بخوانید...  ام دی اف سه میل پرینتی چیست؟ | خط تولید آن در ایران + فروش مستقیم

کد رنگ هایگلاس agt

جالب است بدانید که طیف رنگبندی و طرح ام دی اف هایگلاس ای جی تی، کدهای مخصوصی دارند تا افراد بتوانند به راحتی، مدل و طرح مورد نظر خود را طبق این گروه بندی، انتخاب کنند. به طور کلی، کد رنگ هایگلاس agt چهار مورد است که در ادامه خواهید خواند.
کد A: ساده
کد B: طرح چوبی
کد C: طرح های سه بعدی
کد D: طرح صحرا

قیمت هایگلاس ای جی تی چقدر است؟

در بحث قیمت هایگلاس ای جی تی، باید بگوییم که این ام دی اف، ساخت کشور ترکیه می باشد و از کیفیت بسیار بالایی در مقابل فشار، ضربه، خراشیدگی، رطوبت و غیر برخوردار است. پس با قیمت نسبتا بالایی در مقایسه با دیگر ام دی اف ها به فروش خواهد رسید. اما به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم، ام دی اف هایگلاس ای جی تی در انواع رنگ و طرح به تولید می رسد و هر کدام از آنها، دارای متریال و مواد خاصی هستند. پس قیمت متغیری خواهند داشت. همچنین، تعداد سفارش و مرکز خرید نیز در این زمینه تاثیر گذار می باشد.

راهنمای خرید هایگلاس ای جی تی

برای خرید هایگلاس ای جی تی باید به نمایندگی این برند مراجعه کنید. چرا که این ام دی اف، خارجی بوده و نمونه های فیک آن در بازار، بسیار است. پس برای جلوگیری از خسارت، حتما مراکز معتبر و مطمئنی را انتخاب نمایید. یکی از نمایندگی های معتبر برند ای جی تی، مرکز سنتر ام دی اف می باشد. این مجموعه در زمینه فروش و توزیع انواع ام دی اف در برندهای مختلف، فعالیت داشته و بهترین کیفیت را مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید برای داشتن خریدی موفق و مطمئن با ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید...  ام دی اف خام چیست؟

راهنمای خرید هایگلاس ای جی تی

جمع بندی

در این محتوا از سنتر ام دی اف به بررسی کاتالوگ هایگلاس ای جی تی و میزان رنگ بندی آن، پرداختیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و نحوه خرید ورق هایگلاس به سایت ما مراجعه کرده یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول شما

آیا مرکز سنتر ام دی اف سمپل ای جی تی را موجود دارد؟
بله، شما می توانید کاتالوگ و سمپل رنگ هایگلاس ای جی تی را از ما خریداری نمایید. برای مشاهده قیمت به سایت ما مراجعه کنید.
آیا تمامی ورق های هایگلاس ای جی تی براق هستند؟
اکثر ام دی اف هایگلاس این برند، براق می باشند. اما 7 نمونه مات نیز در بین آنها وجود دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *