با توجه به نوع ساخت ام دی اف یک رو خام و قیمت بسیار منصف تر آن به نسبت ام دی اف های دو‌ رو می توان به جایگاه منحصر به فردی که در صنعت چوب به خود اختصاص داده است، اشاره کرد. ام دی اف یک رو با روکش و ضخامت های متفاوتی در داخلکشورمان تولید می شود اما با این حال صنایع زیادی راغب به استفاده از ام دی های خام وارداتی هستند. این مورد کاملا به موارد مصرف صنایع دارد که بسته به حوزه کاری باید ام دی افی که مشخصه، ابعاد، ضخامت و رنگ مطابق با سلایق و نیاز کارشان است را خریداری کنند. یکی از پراستفاده ترین مدل های ام دی اف، ام دی اف یک رو خام است که در ادامه علاوه بر مشخصات این ورق شما را با نحوه خرید عمده ام دی اف خام و قیمت آن آشنا خواهیم کرد.

مشخصات ام دی اف یک رو خام

ام دی اف چیست؟ ام دی اف از خاک اره و چسب رزین توسط دستگاه های پیشرفته صنعت چوب تحت فشار و‌حرارت بالایی ساخته میشود. ام دی اف می تواند به دو‌ صورت کلی خام و روکش دار ساخته شود. نوع روکش استفاده شده بر روی ام دی اف، بر مقاومت این ورقتاثیر مستقیمی می گذارد. ما دو ورق دیگر با نام های ام دی اف یک رو خام و دو طرف روکش دار داریم. ام دی اف یک رو خام چیست؟ این ورق از یک رو خام و یک طرف روکش دار ساخته شده است. ام دی اف های یک رو در ضخامت، روکش و رنگ های خاصی عرضهبازار می شوند. به دلیل استفاده از روکش فقط در یک طرف ورق، قیمت منصفانه تری از ورق های دو رو دارد. در مواردی که دو طرف ورقدیده نمی شود و فقط نیاز است که یک طرف آن روکش شده و رنگی باشد، از ام دی اف های یک رو استفاده می کنند. برخی از حوزههایی که این ورق بسیار مورد استفاده قرار می گیرد می توان به کابینت سازی، ساخت کمد، قفسه و به طور کلی برای لایه ی رویی بسیاری از موارد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید...  آشنایی با مزایای ام دی اف برجسته

ام دی اف یک رو خام واناچای

ام دی اف یک رو خام واناچای

کارخانجات تولیدی چوبی بسیاری در داخل کشورمان به تولید پنل های ام دی اف یک رو روی آورده اند. محصولات اینکارخانجات با برخی از محصولات وارداتی رقابت تنگاتنگی دارند. با این وجود برخی از کارخانه های تولیدی وسیله های چوبی مایل بهاستفاده از ام دی اف های وارداتی هستند. یکی از ام دی اف های یک رو خام وارداتی که در بین مصرف کنندگان ایرانی بسیارمحبوبیت دارد، ام دی اف یک رو خام واناچای می باشد. دلایل استفاده بی شمار از این ورق را در قسمت زیر نام برده ایم:

قیمت ام دی اف خام یک رو

عوامل بسیاری در تعیین قیمت ام دی اف خام یک رو تاثیرگذار خواهند بود. از مهم ترین این عوامل، برند ام دی اف، کیفیت ورق، میزانتقاضا در بازار و‌ نحوه خرید بیشترین تاثیر را بر قیمت ام دی اف یک رو خام می گذارند. منظور از نحوه خرید این است که خریدار میتواند به صورت هوشمندانه به خرید عمده ام دی اف خام، مستقیم از کارخانجات تولیدی و بدون هیچ واسطه ای با همان قیمت تولیدیبپردازد. قیمت ام دی اف به صورت عمده و خورده فروشی کاملا متفاوت است و به قطع خرید عمده ام دی اف بسیار مقرون به صرفه ترخواهد بود. همچنین وجود واسطه ها باعث افزایش قیمت می شود، پس خرید مستقیم از کارخانه می تواند سبب کاهش قیمت ام دی افخام یک رو برای خریداران شود.

بیشتر بخوانید...  بهترین نوع ام دی اف برای کمد دیواری

خریدار عمده ام دی اف خام با بالاترین کیفیت و متنوع ترین رنگ و مدل های بازار می توانند به نمایندگی ما، سنتر ام دی اف، مراجعه نمایند. قیمت تمامی محصولات ما به صورت تولیدی و رقابتی بازار می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت ام دی اف یک رو خام با کارشناسان مجموعه ما همین حالا تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *