ورق ام دی اف را بدون شک می‌توان یکی از محصولات پرکاربرد و پرتقاضا در کشور دانست. این امر منجر به ظهور کارخانجاتی در داخل کشور شد که انواع این محصولات پرفروش را با تنوع کیفیت، طرح و رنگ و قیمت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. در صورتی که قصد خرید محصولات و ورق ام دی اف را دارید در ادامه این مقاله همراه سنتر ام دی اف باشید چرا که قصد داریم لیست کارخانه های تولید ام دی اف در ایران را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

لیست کارخانه های تولید ام دی اف در ایران

چندسالی است که استفاده از ورق‌های ام دی اف در کشور ما با رشد قابل توجهی همراه شده است. به همین دلیل است که لیست کارخانه های تولید ام دی اف در ایران، که این محصولات را با کیفیت‌های مختلف و طرح و رنگ‌های متنوع تولید می‌کنند قطعا مورد نیاز هر خریداری خواهد بود. در صورتی که شما نیز قصد دارید به منظور تولید محصولات چوبی ام دی اف، اقدام به خرید ام دی اف ایرانی کنید، مطالعه این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

ام دی اف چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ورق چوبی با تراکم متوسط یا ام دی اف، یکی از مقاوم‌ترین، سبک‌ترین و پرکاربردترین محصولاتی هستند که در مقاصد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات، به دلیل استفاده از ضایعات و خرده‌های چوب، سبب حفظ محیط زیست می‌گردند و به دلیل مقاومت بالای و تنوع طرح و رنگی که دارند امروزه به منظور تولید کفپوش، انواع مبلمان و کمد، سرویس خواب، طراحی دکوراسیون داخلی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. خرده‌های چوب در کنار چسب، رزین و سایر مواد شیمیایی، تحت فشار و حرارت بالا قرار می‌گیرند و ورق‌های ام دی اف را می‌سازند.

بیشتر بخوانید...  فرآیند تولید ام دی اف [گام به گام]

اگر سری به بازار فروش این محصولات زده باشید، قطعا تنوع برندهای معروف ام دی اف ایرانی و خارجی شما را سر در گم خواهد کرد. این محصولات، همگی از کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند اما این شما هستید که می‌بایست بر اساس نیاز خود، برند مناسب را انتخاب کنید. در حال حاضر، به دلیل تقاضای زیاد برای ام دی اف در بازار ایران، کارخانجات بسیار مطرحی در کشور مشغول فعالیت هستند که این محصولات را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت مشابه با نمونه‌های خارجی، تولید و عرضه بازار می‌کنند. در صورتی که قصد دارید ام دی اف ایرانی خریداری کنید بهتر است با برخی از ویژگی‌های آن آشنا شوید.

تولید ام دی اف ایرانی
تولید ام دی اف ایرانی

ام دی اف‌های ایرانی چه ویژگی دارند؟

اگر در چند سال گذشته قصد داشتید به منظور تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود ام دی اف خریداری کنید، ناگزیر بودید محصولات خود را از میان برندهای خارجی انتخاب کنید. این محصولات هرچند که کیفیت بالایی داشتند اما شاید از نظر هزینه شما را دچار مشکلاتی می‌کردند. خبر خوب این است که امروزه، با کمی گشت و گذار در بازار می‌توانید محصولات مورد نظر خود را از میان برندهای ایرانی انتخاب کنید. کارخانجات مطرح ایرانی، به منظور جلب رضایت مشتریان و بیشتر شدن سهم خود از بازار فروش ام دی اف کشور، محصولاتی را تولید و روانه بازار می‌کنند که از بسیاری از جهات، مشابه با کالاهای خارجی هستند و در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارند. اگر قصد دارید ام دی اف را از میان برندهای ایرانی انتخاب کنید باید به چند مورد توجه کنید:

  1. ام دی اف ایرانی، دارای سطح صیقلی و مقاوم است و در برابر رطوبت یا فشار دچار مشکل نخواهد شد.
  2. برخی از برندهای ایرانی، محصولاتی با طرح و رنگ متنوع تولید می‌کنند که از هر جهت پاسخگوی نیاز مشتریان خواهد بود.
  3. استفاده از روکش‌های ملامینه و PVC به وضوح روی سطح ام دی اف قابل مشاهده است.
بیشتر بخوانید...  نحوه محاسبه قیمت ورق ام دی اف

اگر این سه ویژگی را روی محصولات ایرانی مشاهده کردید، خرید آن را به شما توصیه می‌کنیم. در ادامه این مقاله شما را با برخی از بزرگترین کارخانه تولید ام دی اف در ایران آشنا خواهیم ساخت.

کارخانه تولید ام دی اف ایران و تهران
کارخانه تولید ام دی اف ایران و تهران

معرفی لیست کارخانه تولید ام دی اف تهران

همانطور که گفته شد، محصولات ام دی اف از جمله محصولات پرتقاضا در زمینه ساختمان‌سازی و طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شوند. به همین دلیل است که افراد بسیاری تمایل دارند MDF را با بالاترین کیفیت ساخت و در عین حال قیمت مناسب خریداری کنند. در این میان، یافتن کارخانه‌ای که از کیفیت و قیمت آن اطمینان داشته باشند می‌تواند امری دشوار باشد. در این بخش، قصد داریم چند کارخانه مطرح و معتبر را به شما معرفی کنیم که محصولاتی با کیفیت ساخت بالا، که قادر به رقابت با کالاهای خارجی هستند را به شما معرفی کنیم. محصولات این کارخانه‌ها همگی از روکش‌های با کیفیت مانند هایگلاس و ملامینه در تولید محصولات خود استفاده کرده و آنها را با بالاترین مقاومت در برابر نفوذ رطوبت، فشار و حرارت طراحی و تولید نموده‌اند. برخی از این کارخانه‌ها عبارتند از:

  1. فرامید تجارت: شروع فعالیت از سال 1332، تولیدکننده ام دی اف خام با تنوع طرح و رنگ
  2. درودگران نو پرداز دانش: تولیدکننده ام دی اف با روکش ملامینه و هایگلاس
  3. زاگرس چوب سام: شروع فعالیت از سال 1395، تولیدکننده ام دی اف خام با کیفیت بالا و قیمت مناسب
  4. خزر کاسپین: شروع فعالیت از سال 1383، تولیدکننده ام دی اف با روکش ملامینه و هایگلاس
  5. سی تک پارسیان: شروع فعالیت از سال 1392، تولیدکننده ام دی اف با تنوع بالای طرح و رنگ
  6. نوین چوب خوزستان: تولیدکننده ام دی اف ملامینه، صفحه کابینت و ورق هایگلاس
  7. چوبکاران عصر نوین: تولیدکننده ام دی اف با طول عمر بالا و تنوع محصولات
  8. رهاسان: سابقه 40 سال فعالیت در تولید ام دی اف با روکش ملامینه و هایگلاس
  9. ملامین فراسو: شروع فعالیت از سال 1392، تولیدکننده ام دی اف خام با تنوع بالا از نظر محصولات
  10. کاج نما چوب: سابقه 12 سال فعالیت در تولید ام دی اف با روکش ملامینه و هایگلاس
بیشتر بخوانید...  تبدیل کابینت ام دی اف به هایگلاس

کلام آخر

در این مقاله از سنتر ام دی اف، لیست کارخانه های تولید ام دی اف در ایران را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. در صورت تمایل به خرید ام دی اف به صورت عمده و جزئی، کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *