خرید ام دی اف 3 میل هایگلاس جز مواردی است که در صنعت دکوراسیون داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است، چون این محصول ویژگی های فوق‌العاده ای دارد که باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد.
در واقع شما با شناختن این ورق، متوجه کاربردی بودن آن خواهید شد، حال شما مشتری عزیز که قصد خرید این ورق کاربردی را دارید، می توانید با خواندن این مقاله اطلاعات خوبی در مورد آن به دست آورید.

معرفی ورق ام دی 3 میل هایگلاس

ورق ام دی اف 3 میل هایگلاس یک نوع ورق دکوراتیو است که در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی استفاده می‌ شود. این نوع ورق، با ترکیبی از ورق MDF استاندارد و لایه‌های پوششی واقعی چوبی ساخته می‌ شود. ورق ام دی اف 3 میل هایگلاس به دلیل ظاهری براق و آینه‌ای که دارد، جذابیت زیادی برای استفاده در طراحی‌های مدرن و شیک دارد.

ویژگی‌های ورق ام دی اف 3 میل هایگلاس عبارتند از:

بیشتر بخوانید...  کاتالوگ نئوپان گلستان | مشاهده جدیدترین رنگ های mdf

 

سه میل هایگلاس
سه میل هایگلاس

قیمت ورق 3 میل هایگلاس

قیمت ورق 3 میل هایگلاس به چندین عامل مربوط می‌ شود. در زیر به برخی از این عوامل اشاره شده است:

  1. اندازه و ابعاد: قیمت ورق 3 میل هایگلاس بستگی به ابعاد و اندازه‌های آن دارد. ورق‌های بزرگتر و با ابعاد ویژه معمولاً قیمت بالاتری نسبت به ورق‌های کوچکتر دارند.
  2. مارک و کیفیت: ورق‌های هایگلاس تولید شده توسط مارک‌ها و تولیدکنندگان مختلف در بازار موجود است. برندهای معروف و شناخته شده ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند به دلیل کیفیت برتر و قدرت رقابتی بیشتر. همچنین، مارک‌هایی که از مواد اولیه با کیفیت و فناوری پیشرفته استفاده می‌کنند، ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند.
  3. تامین کننده: قیمت ورق هایگلاس ممکن است بستگی به تامین کننده و توزیع کننده آن نیز داشته باشد. تامین کنندگان مختلف ممکن است سیاست‌های قیمت‌گذاری متفاوتی داشته باشند و به این ترتیب قیمت‌ها می‌توانند متغیر باشند.
  4. شرایط بازار: عوامل اقتصادی و شرایط بازار نیز می‌ توانند قیمت‌ها را تحت تأثیر قرار دهند. تغییرات در قیمت مواد اولیه، نرخ ارز، تورم و شرایط اقتصادی عمومی می‌ توانند قیمت را تغییر دهند.

به طور کلی قیمت این ورق در رنگ و مدل های مختلف، ممکن است متفاوت باشد، به عنوان مثال قیمت ام دی اف 3 میل رنگی شاید با سفید آن تفاوت داشته باشد.
در نهایت، برای اطلاع از قیمت ورق 3 میل هایگلاس، شما می توانید با تماس بگیرید تا قیمت دقیق این ورق را به شما اطلاع دهیم و حتما توجه کنید که به دلیل نوسانات بازار، قیمت ها روز به روز در حال تغییر بوده، پس زمانی که قصد خرید دارید، برای اطلاع از قیمت ها اقدام کنید.

بیشتر بخوانید...  پرفروش ترین رنگ های هایگلاس AGT

ابعاد ورق 3 میل ام دی اف

در مورد ابعاد ورق 3 میل ام دی اف باید بگوییم که در ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود اما بعضی از ابعاد آن پرکاربرد تر هستند که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم:

  1. یکی از ابعادی که در بازار از فروش بالایی برخوردار است و به همین دلیل تولید آن نیز زیاد می باشد، سایز 244× 183 است.
  2. ابعاد بعدی که این ورق در آن سایز، تولید و به فروش می رسد 280× 210 و ابعاد بعدی نیز 244× 122 است.

این موارد تنها تعدادی از سایزهای تولید شده این ورق هستند که شما باید متناسب با کار خود، سایز ورق را مشخص کنید، حال شما می توانید در ابعاد دیگر برای خرید ام دی اف 3 میل هایگلاس نیز به ما مراجعه کرده و با ابعاد مختلف آن را خریداری کنید.
در ضمن بهتر است قبل از خرید، حتما با کسانی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند برای سایز ورق، مشورت کنید تا مشکلی در این زمینه برای شما ایجاد نشود.

 

ورق سه میل هایگلاس
ورق سه میل هایگلاس

 

خرید ام دی اف 3 میل هایگلاس از سنتر ام دی اف

با خرید ام دی اف 3 میل هایگلاس و ورق هایگلاس درجه یک شما می توانید دکوراسیونی فوق العاده شیک و مدرن داشته باشید و علاوه بر این مورد به دلیل زیبایی و ویژگی های این ورق، شما می توانید برای موارد مختلفی از آن استفاده کنید.
حال شما می توانید برای تهیه این محصول از طریق خرید آنلاین ام دی اف 3 میل  نیز آن را خریداری کنید، چون مجموعه ما دارای خرید اینترنتی می باشد تا مشتری به راحتی و بدون خارج شدن از منزل، خرید خود را انجام دهد.
در واقع شما با خرید از سنتر ام دی اف دیگر نگران کیفیت ورق های خود نخواهید بود، چون تمامی ورق های موجود در مجموعه ما دارای کیفیت عالی هستند و ما این مورد را به شما تضمین می دهیم. ج

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *