ابعاد ورق ام دی اف ای جی تی در ایران، متنوع بوده و خریداران می توانند طبق نیاز و هدف استفاده خود، دست به انتخاب و خرید بزنند. ام دی اف ای جی تی از جمله ام دی اف های با کیفیتی است که در کشور ترکیه به تولید می رسد و وارد ایران می شود. این ام دی اف به دلیل خارجی بودن، دارای برخی نمونه های فیک نیز می باشد. از این رو، برای خرید عمده ام دی اف ای جی تی باید به نمایندگی معتبر و مطمئنی مراجعه کنید. از این رو در این محتوا از سنتر ام دی اف، می خواهیم شما را در خرید ام دی اف ای جی تی به طور کامل راهنمایی کنیم. پس همراه ما باشید.

بررسی کاتالوگ ام دی اف agt

بررسی کاتالوگ ام دی اف agt

همانطور که گفته شد، ام دی اف ای جی تی، ساخت کشور ترکیه می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. کاتالوگ ام دی اف agt بهترین راهنما برای انتخاب ام دی اف مورد نظر می باشد. در این کاتالوگ، تمامی اطلاعات مربوط به ام دی اف، کارخانه ساخت آن و نمونه مختلف ام دی اف از لحاظ جنس، رنگ، طرح و ابعاد، وجود داشته و شما می توانید با مشاهده آنها، ام دی اف مورد نظر خود را انتخاب کنید. به طور کلی، ام دی اف ای جی تی از تنوع بالایی در طرح و رنگ و جنس برخوردار بوده و محدودیت انتخاب ندارد. چرا که تنوع رنگی این ام دی اف بیش از 30 رنگ بوده و پاسخگوی تمامی سلایق و علایق، خواهد بود.

بیشتر بخوانید...  لیست کارخانه های نئوپان سازی

ابعاد ورق ام دی اف ای جی تی چقدر است؟

همانطور که گفته شد، ابعاد ورق ام دی اف ای جی تی، متنوع بوده و می توان برای مصارف متعددی از جمله ساخت درب، انواع کمد، کابینت آشپزخانه، میز و صندلی و غیره از آنها استفاده کرد. ورق ام دی اف ای جی تی در ابعاد و سایزهای زیر به کشور ما وارد می شوند.

از آنجا که، عمدتا ام دی اف ای جی تی در ضخامت 8 و 18 میل وارد بازار ایران می شود، می توان گفت که تمامی آنها از مقاومت بالایی در برابر فشار، ضربه و رطوبت برخوردار بوده و قابلیت استفاده برای ساخت اکثر وسایل و تجهیزات چوبی را دارد.

خرید عمده ام دی اف ای جی تی از سنتر ام دی اف

خرید عمده ام دی اف ای جی تی از سنتر ام دی اف

اگر قصد خرید عمده ام دی اف ای جی تی را دارید، باید به این نکته توجه داشته باشید که حتما مرکز معتبری را برای خرید انتخاب کنید. چرا که محصولات خارجی باید از نمایندگی معتبری خریداری شوند تا خیال مشتری از اصالت آنها، راحت باشد. یکی از مراکز و نمایندگی های معتبر ام دی اف agt در ایران، مرکز سنتر ام دی اف می باشد. این مرکز در زمینه فروش انواع ام دی اف خارجی و ایرانی، فعالیت کرده و تمامی ام دی اف های خود را با تنوع بالایی موجود دارد. شما می توانید ام دی اف ای جی تی را در طرح، جنس، رنگ و ابعاد خود با قیمتی به صرفه از ما خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید...  لیست قیمت ام دی اف پویا در تهران 1403

جمع بندی

در این محتوا از سنتر ام دی اف با ابعاد ورق ام دی اف ای جی تی و مشخصات آن آشنا شدید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه سفارش و خرید با ما در تماس باشید.

سوالات متداول

قیمت ورق ام دی اف ای جی تی چقدر است؟
قیمت ورق ام دی اف ای جی تی به ابعاد و ضخامت آن، جنس روکش و طرح و رنگ آن بستگی دارد. برای مشاهده دقیق قیمت ها به سایت ما مراجعه نمایید.
کیفیت ام دی اف ای جی تی خوب است؟
ام دی اف ای جی تی یکی از با کیفیت ترین ام دی اف هایی است که در ترکیه به تولید می رسد و مقاومت بالایی هم دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *