نئوپان خام یکی از فرآورده های چوبی است که شاید به گوش خیلی از افراد آشنا باشد، اما اطلاعات کافی در مورد آن نداشته باشند.
شاید برای خیلی از افراد نیز این سوال ایجاد شده باشد که این محصول دقیقا از چه تشکیل شده و در چه زمینه هایی کاربرد دارد؟!
اگر شما هم می خواهید به صورت دقیق با این محصول آشنا شوید، قطعا خواندن این مقاله برای شما مفید خواهد بود چون علاوه بر معرفی آن، در مورد راهنمای خرید نئوپان خام نیز صحبت کرده ایم، پس با ما همراه باشید.

معرفی نئوپان خام

نئوپان خام یک نوع تخته چند لایه است که از چوب روس و کاج تولید می‌ شود. این نوع تخته به دلیل داشتن روکش نئوپان، مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و خراشیدگی دارد و به همین دلیل در صنعت چوب بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد. روکش نئوپان از چوبی تشکیل شده است که با فشار بسیار زیاد به هم فشرده شده و سپس با چسب مخصوص به تخته چند لایه چسبانده می‌ شود.
نئوپان خام دارای ویژگی‌های بسیار مهمی است که آن را از دیگر محصولات چوبی متمایز می‌ کند. این محصول علاوه بر مقاومت بالا در برابر رطوبت و خراشیدگی، دارای صفحه‌هایی صاف و بدون پوسته است که در صنایع مبلمان و دکوراسیون داخلی، بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد. علاوه بر این، نئوپان خام دارای قیمت مناسبی است و به دلیل مقاومت بالا در برابر آتش، در ساختمان‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
در نتیجه، نئوپان خام یکی از محصولات پرکاربرد و مهم در صنعت چوب است که در بسیاری از صنایع مبلمان، دکوراسیون داخلی و ساختمان‌ سازی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این محصول به دلیل داشتن ویژگی‌هایی مثل: مقاومت در برابر رطوبت، خراشیدگی و آتش، قابلیت استفاده در محیط‌های مختلف را دارد و با قیمت مناسبی در بازار عرضه می‌ شود.

بیشتر بخوانید...  لیست کارخانه های تولید ام دی اف در ایران
انواع نئوپان خام
انواع نئوپان خام

راهنمای خرید نئوپان خام

خرید نئوپان خام برای صنعت چوب می‌ تواند به دلیل ویژگی‌ های مهم آن مانند مقاومت در برابر رطوبت و خراشیدگی، صفحات صاف و بدون پوسته و قیمت مناسب، بسیار مناسب باشد.
در ادامه به برخی از نکات مهم که راهنمای خرید نئوپان خام در صنعت چوب به شمار می رود، پرداخته خواهد شد:

بیشتر بخوانید...  ابعاد ورق ملامینه + کاربردها + لیست قیمت (1402)

در کل، خرید نئوپان خام برای صنعت چوب به دلیل ویژگی‌های مهم آن مانند مقاومت در برابر رطوبت و خراشیدگی، صفحات صاف و بدون پوسته و قیمت مناسب، می‌تواند به یکی از گزینه‌های مناسب باشد. با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد، می‌ توانید به راحتی نئوپان خام با کیفیت و قیمت مناسبی را برای پروژه‌های خود انتخاب کنید.

لیست قیمت نئوپان خام

از آنجایی که قیمت نئوپان خام به موارد مختلفی بستگی دارد، نمی توان لیست قیمت نئوپان خام را به صورت دقیق بیان کرد اما به طور کلی قیمت این محصول به موارد زیر بستگی دارد:

بیشتر بخوانید...  تفاوت ام دی اف و هایگلاس در چیست؟

به طور کلی، برای تعیین قیمت نئوپان خام باید به تمامی عوامل فوق توجه کرد و با مقایسه قیمت‌ها در بازار، بهترین گزینه را انتخاب کرد و شما می توانید برای اطلاع پیدا کردن از لیست قیمت نئوپان 1402 به صورت دقیق، با شماره های موجود در سایت با مجموعه سنتر ام دی اف تماس حاصل فرمایید.

خرید نئوپان خام
خرید نئوپان خام

خرید نئوپان خام از سنتر ام دی اف

از آنجایی که خرید بدون واسطه، قطعا به نفع مشتری می باشد، شما می توانید برای خرید انواع نئوپان خام، به سنتر ام دی اف مراجعه کنید و این محصول را با قیمت استثنائی خریداری نمایید.
علاوه بر این مورد شما می توانید خرید خود را بدون خارج شدن از منزل و به صورت اینترنتی انجام دهید و با تماس گرفتن با شماره های موجود در سایت می توانید از قیمت ارزانترین نئوپان تا گران ترین آن را به دست آورید.
در آخر باید بگوییم خواندن این مطلب به شما در زمینه راهنمای خرید نئوپان خام کمک خواهد کرد و شما خریدی راحت تر خواهید داشت.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *